Szkoła lotnicza Avioner - Zapraszamy

Wypełnij poniższy formularz i rozpocznij szkolenie.
Faktura dla firmy
Uwaga!
Jeśli jesteś obywatelem kraju innego niż państwa Unii Europejskiej, a wybrane szkolenie chcesz realizować online z terytorium Polski, musimy uzyskać zgodę lokalnej władzy lotniczej (polskiej) na Twoje szkolenie w ATO Avioner. Jest to wymagane przepisami Unii Europejskiej (EASA, rozporządzenia nr 1178/2011). W tym celu oczekujemy od Ciebie dodatkowo wykonania następującej procedury:
  1. Pobierz formularz zamieszczony tutaj
  2. Wydrukuj go a następnie wypełnij punkty: 3, 4 oraz 9 oraz podpisz na stronie 2., 3. i 4. pola oznaczone 'Data i podpis kandydata',
  3. Tak podpisany dokument prześlij w oryginale (z oryginalnymi podpisami), pocztą tradycyjną, na adres:
    Syntecode Sp. z o.o. (ATO Avioner)
    ul. Pilchowicka 27/4
    02-175 Warszawa
    POLSKA
Dodatkowo prześlij notarialnie potwierdzone kopie dokumentu prawa pobytu w Polsce oraz Paszportu na stronie ze zdjęciem.

Uwaga! Procedurę złożenia wniosku o zgodę na szkolenie rozpoczniemy po otrzymaniu wpłaty za zamówiony kurs.
Regulamin szkołyPolityka prywatności
Oświadczenie RODO
Uwaga! Wykupienie tylko całego kursu, obejrzenie wszystkich wykładów i zaliczenie testów etapowych oraz końcowych z wszystkich przedmiotów da Ci prawo do otrzymania zaświadczenia i rozpoczęcia szkolenia praktycznego w powietrzu.
Uwaga!
Szkolenie Akrobacja szybowcowa jest dedykowane jedynie posiadaczom licencji Pilota Szybowcowego SPL/SFCL.
Informacja:
Świadectwo Kwalifikacji Operatora Bezzałogowego Statku Powietrznego można otrzymać mając ukończone 18 lat.
Informacja:
Licencję pilota samolotowego turystycznego PPL(A) można otrzymać mając ukończone 17 lat, ale szkolenie praktyczne można zacząć po ukończeniu 16 lat.
Informacja:
Licencję pilota szybowcowego SPL można otrzymać mając ukończone 16 lat, ale szkolenie praktyczne można zacząć po ukończeniu 14 lat.
Informacja:
Licencję pilota samolotów lekkich LAPL(A) można otrzymać mając ukończone 17 lat, ale szkolenie praktyczne można zacząć po ukończeniu 16 lat.
Informacja:
Licencję pilota śmigłowcowego turystycznego PPL(H) można otrzymać mając ukończone 17 lat, ale szkolenie praktyczne można zacząć po ukończeniu 16 lat.
Uwaga!
Szkolenie SPL – licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(A), PPL(H), LAPL(A), LAPL(H), BPL.
Uwaga!
PPL(H) – licencja pilota śmigłowcowego turystycznego (kurs skrócony -1) dedykowany jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: SPL, LAPL(S) lub BPL.
Uwaga!
PPL(H) – licencja pilota śmigłowcowego turystycznego (kurs skrócony -2) dedykowany jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(A), LAPL(A) lub CPL(A).
Uwaga!
BPL – licencja pilota balonowego (kurs skrócony -1) dedykowany jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: SPL, PPL(A) lub PPL(H).
Uwaga!
PPL(A) – licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony -1) dedykowany jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: SPL, LAPL(S) lub BPL.
Uwaga!
PPL(A) – licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony -2) dedykowany jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(H), LAPL(H) lub CPL(H).
Uwaga!
UHP(L) – świadectwo kwalifikacji pilota śmigłowca ultralekkiego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(A), LAPL(A), SPL, LAPL(S), BPL lub świadectwa kwalifikacji: UAP(L), UAG(L), PGP.
Uwaga!
UAP(L) – świadectwo kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(H), LAPL(H), SPL, LAPL(S), BPL lub świadectwa kwalifikacji: UHP(L), UAG(L), PGP.
Uwaga!
UAG(L) – Świadectwo Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(A), PPL(H), LAPL(A), LAPL(H), SPL, LAPL(S), BPL lub świadectwa kwalifikacji: UAP(L), UHP(L), PGP.
Uwaga!
Kurs "FI(S) - Instruktor Szybowcowy" dedykowany jest posiadaczom czynnej licencji SPL, w wieku powyżej 18 lat, z doświadczeniem w lotach solo minimum 100 godz. i 200 startów, posiadającym rekomendację wybranego Ośrodka Szkolenia praktycznego do rozpoczęcia kursu.
Uwaga!
Kurs "FI(A) - Instruktor Samolotowy" dedykowany jest posiadaczom czynnej licencji PPL(A) lub CPL(A), w wieku powyżej 18 lat, z nalotem ogólnym minimum 200 godz. z czego dowódczy minimum 150 godzin, posiadającym rekomendację wybranego Ośrodka Szkolenia praktycznego do rozpoczęcia kursu wydaną w okresie 6-ciu miesięcy poprzedzających szkolenie.
0%

Wybierz plik
Uwaga!
Nie ukończyłeś jeszcze 18 lat życia. Formalnie potrzebujemy w tej sytuacji zgody Twoich rodziców / prawnych opiekunów do aktywowania kursu który kupujesz.
  1. Pobierz formularz zamieszczony tutaj
  2. Wydrukuj go a następnie poproś oboje rodziców / prawnych opiekunów aby wypełnili i potwierdzili akceptację dla Twojego szkolenia w ATO Avioner.
  3. Podpis/podpisy rodziców / prawnych opiekunów na wypełnionym formularzu Zgody muszą być potwierdzone notarialnie.
  4. Zamieść kopię podpisanej 'Zgody rodziców' na koncie w ATO Avioner w czasie rejestracji lub później - Menu słuchacza, a oryginał dokumentu wyślij pocztą tradycyjną na adres szkoły Avioner.
  5. Twoje szkolenie możemy aktywować już po zamieszczeniu kopi 'Zgody rodziców' w systemie oraz bankowego potwierdzenia płatności.
  6. Oczekujemy, że oryginał 'Zgody rodziców' wyślesz do nas w czasie trwania wykupionego szkolenia.
  7. Zastrzegamy sobie prawo blokady wydania końcowego zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, jeśli nie otrzymamy przedmiotowej 'Zgody rodziców' do końca realizowanego kursu.
  8. Opłata wniesiona za rozpoczęte szkolenie w tej sytuacji (patrz pkt 7) nie podlega zwrotowi.
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
TOMCAT 33
TOMCAT 33 SP. Z O.O.
Tomcat 33 jest organizacją Szkolenia Lotniczego DTO z doświadczoną kadrą instruktorską,
która zgodnie z posiadanym certyfikatem Urzędu Lotnictwa Cywilnego szkoli do uzyskania:
- licencji pilota szybowcowego – SPL,
- licencji pilota szybowcowego rekreacyjnego – LAPL(S),
- uprawnień instruktora szybowcowego – FI(S)
Do szkolenia praktycznego używamy nowoczesnej wyciągarki z Ropczyc WS-02-JK z linami
syntetycznymi i dwóch dwuosobowych szybowców KR 03A Puchatek oraz SZD-54-2 Perkoz.
Szkolimy na lotnisku EPKR w Krośnie (województwo podkarpacie)
Więcej informacji na naszej stronie: www.tomcat33.pl
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ZAGŁĘBIA MIEDZIOWEGO
Od momentu jego założenia w 1968 roku, poprzez dzień dzisiejszy i w przyszłości Naszym nadrzędnym celem jest i będzie kształcenie i doskonalenie pilotów szybowcowych i samolotowych.
Jako jeden z nielicznych aeroklubów w Polsce posiadamy własne lotnisko, którego jesteśmy jedynym właścicielem, co stwarza Nam dogodne warunki do realizacji Naszej statutowej działalności.
To wśród nas są piloci, którzy latają pasażerskimi Dreamliner’ami oraz tacy, którzy bronią polskiego nieba zasiadając za sterami samolotów wojskowych.
Do dyspozycji tych, którzy chcieliby zacząć przygodę z lotnictwem stawiamy doświadczonych i życzliwych instruktorów, nasze szybowce i samoloty oraz… wyjątkową, przyjacielską atmosferę.
Lataj z nami...w chmurach z głową.
Informacja o PARTNERZE
Informacja o PARTNERZE
SZKOŁA PILOTÓW REMUS
Witam wszystkich zainteresowanych.
Prowadzimy działalność szkoleniową od 2015r. Szkolimy pilotów wiatrakowców, do uprawnienia podstawowego - pilotaż wiatrakowców lądowych.
Stacjonujemy na lotnisku Aeroklubu Gliwickiego. Do szkolenia używamy wiatrakowca polskiej produkcji Tercel. Jest to statek o zamkniętej kabinie, co umożliwia szkolenia przez cały rok. Kwestie związane z organizacją kursu i harmonogramem działań uzgadniamy indywidualnie, aby możliwie najlepiej dopasować do potrzeb kursanta i możliwości naszej firmy. Więcej informacji pod nr tel. 792051106. Andrzej Wybraniec
Informacja o PARTNERZE
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODWEGO COMPERTUS KONRAD PIEPRZYK
Oferujemy kursy i szkolenia lotnicze:
Kurs pilotażu ultralekkich samolotów do uzyskania Świadectwa kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego wystawionego przez ULC lub Czeski Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Szkolenie ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie ucznia- pilota bezpiecznego wykonywania lotów na samolotach ultralekkich w warunkach odpowiadających przepisom o lotach z widocznością (VFR).

Inne kursy:
Kurs Instruktor Samolotów ultralekkich (INS(A))
Kurs loty w strefie kontrolowanej VFR
Kurs loty nocne VFR
Kurs holowanie banerów i szybowców
Kurs przeszkalanie na inny typ samolotu
Weryfikacja uprawnień do Świadectwa Kfalifikacji Pilota samolotu ultralekkiego lądowego zdobytego przez pilota według przepisów innych niż polskie i wydanego przez inne państwo, do uzyskania uprawnienia podstawowego do pilotowania samolotu ultralekkiego lądowego (UAP(L)) wpisywanego do Świadectwa Kwalifikacji pilota statku powietrznego o maksymalnej masie startowej (MTOM) do 495KG(UACP)
loading