PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
UASA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Akademia Bezzałogowych Systemów Latających UASA

daje Państwu możliwość odbycia profesjonalnych kursów niezbędnych do uzyskania uprawnień operatora Bezzałogowych Statków Powietrznych. Oferujemy kursy VLOS (w zasięgu wzroku), BVLOS (poza zasięgiem wzroku), kursy doszkalające.

Naszą misją nie jest oferowanie usługi w postaci przygotowania do egzaminu. Oferujemy coś więcej - wyszkolenie kompetentnych pilotów, którzy będą tworzyć z nami bezpieczne środowisko Bezzałogowych Statków Powietrznych.

Nasz zespół składa się z ekspertów związanych z lotnictwem od wielu lat. Należą do niego osoby z grona pilotów, kontrolerów ruchu lotniczego, prawników, specjalistów z dziedziny medycyny lotniczej, wykładowców, instruktorów, konstruktorów oraz innych osób tworzących środowisko Bezzałogowych Statków Powietrznych.

Nasza akademia znajduje się około 30 km od Gdańska, w pensjonacie "Noce i Dnie" . Do dyspozycji kursantów są place manewrowe VLOS, zapewniające dużą przestrzeń, komfort i bezpieczeństwo, dysponujemy także wspaniałymi i malowniczymi terenami do lotów BVLOS. Oferujemy świetne warunki do nauki, klimatyzowaną salę wykładową, a dzięki temu, że siedzibę mamy w pensjonacie "Noce i Dnie", do dyspozycji jest baza noclegowa, wyżywienie oraz dostęp do sali fitness, sauny, możliwość nauki jazdy konnej oraz wypożyczenia rowerów. Ponadto, w odległości ok. 2 km od pensjonatu można skorzystać z usług pola golfowego położonego w miejscowości Postołowo.

Adres strony www:
www.uasa.eu

Link do filmu promocyjnego:
https://www.youtube.com/watch?v=4DYN1p1FKnw

Zapraszamy!
Informacja o PARTNERZE
CELIER AVIATION
Firma CELIER Aviation produkuje od 2006 roku najbezpieczniejsze na świecie maszyny latające - dwu i trzy osobowe Wiatrakowce Xenon oraz również większy model C-44.
Latanie Wiatrakowcem jest wspaniałą przygodą, ekscytującą oraz bezpieczną dającą nieporównywalne z niczym innym doznania i przyjemność. Jest przy tym łatwe do opanowania bowiem już po 20 godzinach spędzonych w powietrzu możemy zdobyć uprawnienia i samodzielnie pilotować naszą maszynę.
Śmigłowiec Żyroskopowy z angielska Gyrocopter po polsku Wiatrakowiec wygląda jak mały helikopter jednak nim nie jest, największą różnicą jest to, że w wiatrakowcu silnik nie napędza głównego wirnika.
Wirnik jest samo napędzany powietrzem przepływającym pomiędzy łopatami,nazywamy to „autorotacją”
Gyro nie potrzebuje tylnego ogonowego wirnika. Jako, że silnik nie napędza głównego wirnika i nie jest z nim połączony, sytuacja kiedy następuje wyłączenie silnika (zamierzone lub awaryjne) w żaden sposób nie wpływa na bezpieczeństwo lotu. To wszystko razem plus bardzo krótki dobieg po lądowaniu (możemy wylądować niemal na trawniku przed domem) czynią Gyrocopter najbezpieczniejszym statkiem powietrznym na Świecie.
W dniu dzisiejszym Gyrocoptery ultralekkie to dwu lub trzy-miejscowe statki powietrzne posiadające maksymalną MTOW (maximum take-off weight ) nie przekraczającą 560 kg. Nowoczesne wiatrakowce oferują świetne osiągi (prędkość max do 200 km/h), komfort podróżowania identyczną jak w dużym śmigłowcu oraz współczynnik bezpieczeństwa nie spotykany w innych statkach powietrznych.
loading