Zestaw wykładów do: UHP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Śmigłowca Ultralekkiego Lądowego (kurs skrócony)
Program kursu "UHP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Śmigłowca Ultralekkiego Lądowego (kurs skrócony)"
PARTNERZY
Informacja o PARTNERZE
AVIATION SIERRA ZULU
Jesteśmy elastyczną organizacją skłonną sprostać indywidualnym potrzebom adepta szybownictwa. W spokojnej i sprzyjającej atmosferze odbiegającej od tego co dzieje się na wielu ruchliwych lotniskach, można się skoncentrować na szybszym przyswajaniu wiedzy i umiejętności. Skraca to znacznie drogę do otrzymania własnej Licencji Pilota. Zapraszam po więcej informacji o naszej podwarszawskiej szkole na www.sierrazulu.waw.pl.
Nazywam się Sławomir Żydek i jestem Pilotem – Instruktorem.
Ponad 1000 godzin spędzonych za sterami szybowca głownie jako pilot i przeleciane w tym czasie około 50 000 km na nizinach i w górach. Wiele z tych przelotów odbyła się na odległość ponad 600 km. Zarówno jako pilot paralotniowy jak i szybowcowy osiągałem sukcesy sportowe.
Tworzę kanał popularyzujący szybownictwo: www.youtube.com/@sierrazulu
Od 16 roku życia uprawiam sporty powietrzne.
Wykonałem 585 skoków ze spadochronem. Mam kilkunastoletnie doświadczenie jako pilot paralotni(mój najdłuższy przelot to ponad 200 km).
Jesteśmy elastyczną organizacją skłonną sprostać indywidualnym potrzebom adepta szybownictwa. W spokojnej i sprzyjającej atmosferze odbiegającej od tego co dzieje się na wielu ruchliwych lotniskach, można się skoncentrować na szybszym przyswajaniu wiedzy i umiejętności. Skraca to znacznie drogę do otrzymania własnej Licencji Pilota. Zapraszam po więcej informacji o naszej podwarszawskiej szkole na www.sierrazulu.waw.pl.
Nazywam się Sławomir Żydek i jestem Pilotem – Instruktorem.
Ponad 1000 godzin spędzonych za sterami szybowca głownie jako pilot i przeleciane w tym czasie około 50 000 km na nizinach i w górach. Wiele z tych przelotów odbyła się na odległość ponad 600 km. Zarówno jako pilot paralotniowy jak i szybowcowy osiągałem sukcesy sportowe.
Tworzę kanał popularyzujący szybownictwo: www.youtube.com/@sierrazulu
Od 16 roku życia uprawiam sporty powietrzne.
Wykonałem 585 skoków ze spadochronem. Mam kilkunastoletnie doświadczenie jako pilot paralotni(mój najdłuższy przelot to ponad 200 km).
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB OSTROWSKI
Ośrodek-Organizacja Szkolenia Aeroklubu Ostrowskiego prowadzi nabór osób na szkolenia samolotowe do licencji PPL(A) oraz szybowcowe do licencji pilota szybowcowego SPL. Termin szkoleń praktycznych na samolotach wg indywidualnego ustalenia.
Ośrodek-Organizacja Szkolenia Aeroklubu Ostrowskiego prowadzi nabór osób na szkolenia samolotowe do licencji PPL(A) oraz szybowcowe do licencji pilota szybowcowego SPL. Termin szkoleń praktycznych na samolotach wg indywidualnego ustalenia.
Informacja o PARTNERZE
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB GLIWICKI
Aeroklub Gliwicki rok założenia 1955 - 70 lat tradycji w szkoleniach lotniczych.
Gliwice - Lotnisko, 44-100 Gliwice telefon: (32) 230 15 92, e-mail: sekretariat@aeroklub.gliwice.pl
Organizacja szkoląca nr PL.DTO-115,
Organizacja obsługowa nr PL.CAO.0061.
Zapraszamy na szkolenia z zakresu:
- Licencji pilota samolotowego PPL(A),
- Licencji pilota szybowcowego SPL,
- Uprawnienie do holowania szybowców,
- Uprawnienie do wyrzutu skoczków spadochronowych,
- VFR NOC,
- Akrobacji samolotowej,
- Akrobacji szybowcowej,
- Szkolenie praktyczne dla instruktorów szybowcowych FI(S),
- Przeszkolenie na samolot AN-2.
Posiadamy własną flotę statków powietrznych oraz organizację obsługową.
- Szkolimy do licencji samolotowej na samolocie Cessna C150 (posiadamy 3 egzemplarze SP-KIC, SP-KNC, SP-KNB) oraz Pipistrel Virus SP-SPB. W trakcie szkolenia do licencji poznasz jak wyprowadzać samolot z korkociągu.
- W ramach budowy nalotu możesz uzyskać uprawnienia do holowania szybowców czy wyrzutu skoczków. Aeroklub posiada 4 samoloty przystosowane do holowania szybowców Jak-12M SP-AWC, PZL-101 Gawron SP-CGC, Pipistrel Virus SP-SPB oraz Cessne C182 OK-KEM.
- Szkolenia szybowcowe prowadzimy na klasycznych Bocianach (posiadamy 6 sprawnych egzemplarzy) oraz Puchaczach (2 sprawne egzemplarze.
- Nie brakuje również, szybowców jednomiejscowych PW-5 (4 sztuki) Junior (3 egzemplarze) Jantar (2 egzemplarze) oraz liczne zabytkowe szybowce, które utrzymujemy w ciągłej sprawności.
Dołącz do pasjonatów i realizuj swoje lotnicze marzenia z najlepszymi.
Zapraszamy do obejrzenie filmów, które zachęcą was do szkolenia się w AGL:
https://www.youtube.com/watch?v=bgQQaVPzyBs&t=561s
https://www.youtube.com/watch?v=KXrK62xRmK4&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=pMyx028Wekg
Aeroklub Gliwicki rok założenia 1955 - 70 lat tradycji w szkoleniach lotniczych.
Gliwice - Lotnisko, 44-100 Gliwice telefon: (32) 230 15 92, e-mail: sekretariat@aeroklub.gliwice.pl
Organizacja szkoląca nr PL.DTO-115,
Organizacja obsługowa nr PL.CAO.0061.
Zapraszamy na szkolenia z zakresu:
- Licencji pilota samolotowego PPL(A),
- Licencji pilota szybowcowego SPL,
- Uprawnienie do holowania szybowców,
- Uprawnienie do wyrzutu skoczków spadochronowych,
- VFR NOC,
- Akrobacji samolotowej,
- Akrobacji szybowcowej,
- Szkolenie praktyczne dla instruktorów szybowcowych FI(S),
- Przeszkolenie na samolot AN-2.
Posiadamy własną flotę statków powietrznych oraz organizację obsługową.
- Szkolimy do licencji samolotowej na samolocie Cessna C150 (posiadamy 3 egzemplarze SP-KIC, SP-KNC, SP-KNB) oraz Pipistrel Virus SP-SPB. W trakcie szkolenia do licencji poznasz jak wyprowadzać samolot z korkociągu.
- W ramach budowy nalotu możesz uzyskać uprawnienia do holowania szybowców czy wyrzutu skoczków. Aeroklub posiada 4 samoloty przystosowane do holowania szybowców Jak-12M SP-AWC, PZL-101 Gawron SP-CGC, Pipistrel Virus SP-SPB oraz Cessne C182 OK-KEM.
- Szkolenia szybowcowe prowadzimy na klasycznych Bocianach (posiadamy 6 sprawnych egzemplarzy) oraz Puchaczach (2 sprawne egzemplarze.
- Nie brakuje również, szybowców jednomiejscowych PW-5 (4 sztuki) Junior (3 egzemplarze) Jantar (2 egzemplarze) oraz liczne zabytkowe szybowce, które utrzymujemy w ciągłej sprawności.
Dołącz do pasjonatów i realizuj swoje lotnicze marzenia z najlepszymi.
Zapraszamy do obejrzenie filmów, które zachęcą was do szkolenia się w AGL:
https://www.youtube.com/watch?v=bgQQaVPzyBs&t=561s
https://www.youtube.com/watch?v=KXrK62xRmK4&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=pMyx028Wekg