Informacja o PARTNERZE
BB AERO
BB-Aero, to pierwsza w Polsce prywatną Organizacją Szkolenia Lotniczego, która zgodnie z posiadanym certyfikatem Urzędu Lotnictwa Cywilnego szkoli do uzyskania:
- licencji pilota szybowcowego – SPL,
- licencji pilota szybowcowego rekreacyjnego - LAPL(S),
- uprawnienia Akrobacja (szybowce).
Do szkolenia praktycznego używamy dwóch nowoczesnych polskich wyciągarek z Ropczyc WS-02-JK z linami syntetycznymi i dwóch dwuosobowych szybowców SZD-9bis-E Bocian oraz dwuosobowego SZD-54-2 Perkoz i jednoosobowego Astir CS Jeans.
Jesteśmy również Podmiotem Szkolącym wpisanym do rejestru Podmiotów Szkolących w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego prowadzącym szkolenia do uzyskania:
- Świadectwa Kwalifikacji Pilota Statku Powietrznego (UACP) o maksymalnej masie startowej (MTOM) do 495 kg,
- uprawnienia podstawowego do pilotowania samolotów ultralekkich lądowych – UAP(L),
- do uzyskania uprawnienia instruktora samolotu ultralekkiego INS(A).
Zgodnie z Programem Szkoleń Specjalistycznych pilotów UAP(L) szkolimy do wykonywania lotów:
- połączonych z holowaniem szybowców,
- połączonych z holowaniem banerów,
- w przestrzeni kontrolowanej (CVFR),
- grupowych.
Do szkolenia praktycznego używamy samolotów ultralekkich: WT-9 Dynamic i 3Xtrim Nawigator UL.
Posiadamy Certyfikat Przewoźnika Lotniczego, który upoważnia do wykonywania operacji zarobkowego transportu lotniczego na szybowcach.
Wykonujemy usługi fotografii i reklamy powietrznej (holowanie banerów) na ultralekkich statkach powietrznych zgodnie ze zgłoszeniem do Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego i Instrukcją Operacyjną AWC USP.
Szkolimy na lotnisku Gotartowice w Rybniku (EPRG) i na lądowisku Biała Podlaska (EPBP).
Zapraszamy, szczegółowe informacje na naszej stronie internetowej: www.bb-aero.pl oraz pod telefonami: +48 512 488 969 +48 604 970 721
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ŁÓDZKI
Historia Aeroklubu Łódzkiego rozpoczęła się w 1929 roku, kiedy to mała grupka entuzjastów lotnictwa stworzyła Łódzki Klub Lotniczy który przekształcił się później w Aeroklub Łódzki.
W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu pilotów szybowcowych i samolotowych.

W chwili obecnej Aeroklub Łódzki prowadzi szkolenia do licencji pilota szybowcowego (SPL) i samolotowe (PPL(A)).

Szczegółowe informacje znajdziesz na stornie internetowej: www.aeroklub-lodzki.pl
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB RZESZOWSKI
Aeroklub Rzeszowski to kuźnia mistrzów. Ty możesz być nim również :)
Zapraszamy już dziś na szkolenia w naszym ośrodku. Szkolimy do licencji pilota szybowcowego, samolotowego, ale również do Świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego.
Przyjdź, zadzwoń, zapisz się na szkolenie już dziś.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ELBLĄSKI
Aeroklub Elbląski jest stowarzyszeniem z tradycjami. Oferujemy kursy teoretyczne i praktyczne do licencji: pilota samolotowego [PPL(A)] i samolotów lekkich [LAPL (A)], a także pilota szybowcowego [SPL]. Nasza kadra instruktorska jest bardzo doświadczona, mamy u siebie także kilku mistrzów. W Elblągu latamy już od ponad 100 lat - dołącz do nas i Ty!
Zapraszamy do szkolenia w roku 2017!
Kontakt: biuro@aeroklubelblaski.pl, tel. 668049683
Informacja o PARTNERZE
CELIER AVIATION
Firma CELIER Aviation produkuje od 2006 roku najbezpieczniejsze na świecie maszyny latające - dwu i trzy osobowe Wiatrakowce Xenon oraz również większy model C-44.
Latanie Wiatrakowcem jest wspaniałą przygodą, ekscytującą oraz bezpieczną dającą nieporównywalne z niczym innym doznania i przyjemność. Jest przy tym łatwe do opanowania bowiem już po 20 godzinach spędzonych w powietrzu możemy zdobyć uprawnienia i samodzielnie pilotować naszą maszynę.
Śmigłowiec Żyroskopowy z angielska Gyrocopter po polsku Wiatrakowiec wygląda jak mały helikopter jednak nim nie jest, największą różnicą jest to, że w wiatrakowcu silnik nie napędza głównego wirnika.
Wirnik jest samo napędzany powietrzem przepływającym pomiędzy łopatami,nazywamy to „autorotacją”
Gyro nie potrzebuje tylnego ogonowego wirnika. Jako, że silnik nie napędza głównego wirnika i nie jest z nim połączony, sytuacja kiedy następuje wyłączenie silnika (zamierzone lub awaryjne) w żaden sposób nie wpływa na bezpieczeństwo lotu. To wszystko razem plus bardzo krótki dobieg po lądowaniu (możemy wylądować niemal na trawniku przed domem) czynią Gyrocopter najbezpieczniejszym statkiem powietrznym na Świecie.
W dniu dzisiejszym Gyrocoptery ultralekkie to dwu lub trzy-miejscowe statki powietrzne posiadające maksymalną MTOW (maximum take-off weight ) nie przekraczającą 560 kg. Nowoczesne wiatrakowce oferują świetne osiągi (prędkość max do 200 km/h), komfort podróżowania identyczną jak w dużym śmigłowcu oraz współczynnik bezpieczeństwa nie spotykany w innych statkach powietrznych.

Zapraszamy do współpracy

Nawiążemy współpracę z każdym Ośrodkiem praktycznego szkolenia lotniczego, posiadającym ofertę dla słuchaczy naszych kursów. Partnerom udostępniamy platformę internetową pomocną w zarządzaniu procesem szkolenia i administrowania własną organizacją. Zainteresowanych prosimy o wypełnienie poniższego formularza.

PARTNERZY

loading