Informacja o PARTNERZE
KLUB PILOTA
Dla każdego kursanta przygotowaliśmy:
– Nową flotę wiatrakowców
– Kadrę instruktorów (kilkukrotni mistrzowie Polski, Europy oraz Świata)
– Elastyczne terminy i miejsca szkoleń
– Wewnętrzne lądowiska
– Urozmaicone trasy powietrzne (różne stopnie trudności)
Lokalizacje szkoleń praktycznych:
- Baranów (k. Warszawy)
- Borsk (k. Gdańska)
- Gliwice
- Słupsk
- Kielce
- Tarnów
- Płock
- Łowicz
- Sochaczew
Więcej informacji na stronie: https://www.klubpilota.pl/szkolenia-lotnicze/
Dla każdego kursanta przygotowaliśmy:
– Nową flotę wiatrakowców
– Kadrę instruktorów (kilkukrotni mistrzowie Polski, Europy oraz Świata)
– Elastyczne terminy i miejsca szkoleń
– Wewnętrzne lądowiska
– Urozmaicone trasy powietrzne (różne stopnie trudności)
Lokalizacje szkoleń praktycznych:
- Baranów (k. Warszawy)
- Borsk (k. Gdańska)
- Gliwice
- Słupsk
- Kielce
- Tarnów
- Płock
- Łowicz
- Sochaczew
Więcej informacji na stronie: https://www.klubpilota.pl/szkolenia-lotnicze/
Informacja o PARTNERZE
SKYDREAM SP. Z O. O.
Firma SKYDREAM zrodziła się z miłości do latania. Grupa ludzi, kochających spędzać długie godziny za sterami samolotów postanowiła uczynić ze swojego hobby cos więcej. Połączono pasję, energię, pomysłowość i technologię tworząc firmę pomagającą spełnić sny o lataniu, podbijaniu przestrzeni powietrznej i zdobywaniu nieznanego. W 2012 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Pipistrel - lidera wśród producentów samolotów ultralekkich. W 2015 uzupełniliśmy naszą ofertę o kolejny samolot, model VL-3 produkcji firmy JMB Aircraft. SKYDREAM proponuje swoim klientom wszystko co najlepsze w sferze latania. Najlepszą awionikę, najpiękniejszy design, najlepsze osiągi i niezawodność w kwestii bezpieczeństwa wszystkich oferowanych produktów. Do szkolenia używamy samolotów Pipistrel Alpha Trainer. Ich znakomite właściwości szkoleniowe potwierdza fakt wygrania prestiżowego kontraktu na samolot szkolenia wstępnego dla Indyjskich Sił Powietrznych. Szkolenia prowadzimy głównie na lotnisku Bielsko-Biała Aleksandrowice gdzie mieści się biuro naszej firmy, hangar i sala szkoleniowa.
Firma SKYDREAM zrodziła się z miłości do latania. Grupa ludzi, kochających spędzać długie godziny za sterami samolotów postanowiła uczynić ze swojego hobby cos więcej. Połączono pasję, energię, pomysłowość i technologię tworząc firmę pomagającą spełnić sny o lataniu, podbijaniu przestrzeni powietrznej i zdobywaniu nieznanego. W 2012 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Pipistrel - lidera wśród producentów samolotów ultralekkich. W 2015 uzupełniliśmy naszą ofertę o kolejny samolot, model VL-3 produkcji firmy JMB Aircraft. SKYDREAM proponuje swoim klientom wszystko co najlepsze w sferze latania. Najlepszą awionikę, najpiękniejszy design, najlepsze osiągi i niezawodność w kwestii bezpieczeństwa wszystkich oferowanych produktów. Do szkolenia używamy samolotów Pipistrel Alpha Trainer. Ich znakomite właściwości szkoleniowe potwierdza fakt wygrania prestiżowego kontraktu na samolot szkolenia wstępnego dla Indyjskich Sił Powietrznych. Szkolenia prowadzimy głównie na lotnisku Bielsko-Biała Aleksandrowice gdzie mieści się biuro naszej firmy, hangar i sala szkoleniowa.
Informacja o PARTNERZE
PRONAR
Firma Pronar Sp. z o.o. utworzyła własną szkołę lotniczą, która szkoli na:
a) szybowcach PW-6U, SZD-54-2 Perkoz i trzech SZD-51-1 Junior, jako Zadeklarowana organizacja szkoląca wpisana 28.02.2020 do wykazu Urzędu Lotnictwa Cywilnego z numerem PL/DTO-33;
b) samolocie ultralekkim (urządzeniu latającym) WT-9 Dynamic, jako Podmiot szkolący wpisany 16.04.2020 do rejestru Urzędu Lotnictwa Cywilnego z numerem 320RPS-04/2020.
Szkolenia są prowadzone na przyfabrycznym lądowisku NAREW 2 (EPHN). Mamy najnowszy sprzęt szybowcowy, PW-6U jest z 2020, Perkoz z 2015 a Juniory: jeden z 2004 i dwa z 1988 roku. Szkolenie szybowcowe realizujemy za nowoczesną wyciągarką szybowcową WS-02-JK z Ropczyc. Do startów szybowcowych możemy też wykorzystać naszego Dynamica, który jest pomocny do holów na naukę Akrobacji szybowcowej. Jako Podmiot szkolący szkolimy też do uprawnienia instruktora samolotów ultralekkich.
Zapraszamy do nauki latania w pięknych okolicznościach przyrody Podlasia.
Firma Pronar Sp. z o.o. utworzyła własną szkołę lotniczą, która szkoli na:
a) szybowcach PW-6U, SZD-54-2 Perkoz i trzech SZD-51-1 Junior, jako Zadeklarowana organizacja szkoląca wpisana 28.02.2020 do wykazu Urzędu Lotnictwa Cywilnego z numerem PL/DTO-33;
b) samolocie ultralekkim (urządzeniu latającym) WT-9 Dynamic, jako Podmiot szkolący wpisany 16.04.2020 do rejestru Urzędu Lotnictwa Cywilnego z numerem 320RPS-04/2020.
Szkolenia są prowadzone na przyfabrycznym lądowisku NAREW 2 (EPHN). Mamy najnowszy sprzęt szybowcowy, PW-6U jest z 2020, Perkoz z 2015 a Juniory: jeden z 2004 i dwa z 1988 roku. Szkolenie szybowcowe realizujemy za nowoczesną wyciągarką szybowcową WS-02-JK z Ropczyc. Do startów szybowcowych możemy też wykorzystać naszego Dynamica, który jest pomocny do holów na naukę Akrobacji szybowcowej. Jako Podmiot szkolący szkolimy też do uprawnienia instruktora samolotów ultralekkich.
Zapraszamy do nauki latania w pięknych okolicznościach przyrody Podlasia.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ZIEMI ZAMOJSKIEJ
Aeroklub Ziemi Zamojskiej powołano w roku 1976 (natomiast historia lotniska sięga roku 1928, gdy Liga Obrony Powietrznej i Przeciwgazowej wykupiła z ordynacji Zamojskich ponad 30 hektarów na lotnisko). Po wojnie lotnisko zostało przejęte przez Wojsko Polskie. Dzięki przychylności Technicznej Szkoły Wojsk Lotniczych w Zamościu, AZZ mógł korzystać z lotniska szkoły zlokalizowanego w Mokrem. Obecnie zrzeszonych w AZZ jest ok. 200 członków w sekcjach: samolotowej, szybowcowej, spadochronowej, paralotniowej i modelarskiej. Na przestrzeni prawie 39 letniej historii Aeroklubu nie sposób wymienić wszystkich, bardzo licznych sukcesów sportowych naszych zawodników.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia szybowcowe, samolotowe i spadochronowe. Do dyspozycji mamy m.in. szybowce: SZD 9 – Bocian i 2 SZD 50-3 Puchacz oraz samoloty: Cessna 152 i AT-3 .Wiecej informacji nastronie: http://www.aeroklubzamosc.pl/
Aeroklub Ziemi Zamojskiej powołano w roku 1976 (natomiast historia lotniska sięga roku 1928, gdy Liga Obrony Powietrznej i Przeciwgazowej wykupiła z ordynacji Zamojskich ponad 30 hektarów na lotnisko). Po wojnie lotnisko zostało przejęte przez Wojsko Polskie. Dzięki przychylności Technicznej Szkoły Wojsk Lotniczych w Zamościu, AZZ mógł korzystać z lotniska szkoły zlokalizowanego w Mokrem. Obecnie zrzeszonych w AZZ jest ok. 200 członków w sekcjach: samolotowej, szybowcowej, spadochronowej, paralotniowej i modelarskiej. Na przestrzeni prawie 39 letniej historii Aeroklubu nie sposób wymienić wszystkich, bardzo licznych sukcesów sportowych naszych zawodników.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia szybowcowe, samolotowe i spadochronowe. Do dyspozycji mamy m.in. szybowce: SZD 9 – Bocian i 2 SZD 50-3 Puchacz oraz samoloty: Cessna 152 i AT-3 .Wiecej informacji nastronie: http://www.aeroklubzamosc.pl/
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Cennik
| Nazwa szkolenia | Min. czas szkolenia [dni] |
Maks. czas szkolenia [dni] |
Cena netto [zł] |
Cena brutto [zł] |
|
|---|---|---|---|---|---|
Kursy: |
|||||
| PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego |
|
||||
| PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony-1) |
|
||||
| PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony-2) |
|
||||
| LAPL(A) - licencja pilota samolotów lekkich |
|
||||
| FI(A) - Instruktor Samolotowy |
|
||||
| Seminarium Instruktorów Samolotowych |
|
||||
| PPL(H) - licencja pilota śmigłowcowego turystycznego |
|
||||
| PPL(H) - licencja pilota śmigłowcowego turystycznego (kurs skrócony-1) |
|
||||
| PPL(H) - licencja pilota śmigłowcowego turystycznego (kurs skrócony-2) |
|
||||
| BPL - licencja pilota balonowego |
|
||||
| BPL - licencja pilota balonowego (kurs skrócony) |
|
||||
| SPL - licencja pilota szybowcowego |
|
||||
| SPL - licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony) |
|
||||
| TMG - motoszybowce turystyczne |
|
||||
| FI(S) - Instruktor Szybowcowy |
|
||||
| Seminarium Instruktorów Szybowcowych |
|
||||
| Akrobacja szybowcowa |
|
||||
| UAP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Samolotu Ultralekkiego Lądowego |
|
||||
| UAP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Samolotu Ultralekkiego Lądowego (kurs skrócony) |
|
||||
| UHP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Śmigłowca Ultralekkiego Lądowego |
|
||||
| UHP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Śmigłowca Ultralekkiego Lądowego (kurs skrócony) |
|
||||
| UAG(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca |
|
||||
| UAG(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca (kurs skrócony) |
|
||||
| Przedmiot |
|
||||
| Wykład |
|
||||
Przedmioty: |
|||||
| Akrobacja - SPL |
|
||||
Przedłużenie kursu: |
|||||
| PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego |
|
||||
| PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony-1) |
|
||||
| PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony-2) |
|
||||
| LAPL(A) - licencja pilota samolotów lekkich |
|
||||
| Seminarium Instruktorów Samolotowych |
|
||||
| PPL(H) - licencja pilota śmigłowcowego turystycznego |
|
||||
| PPL(H) - licencja pilota śmigłowcowego turystycznego (kurs skrócony-1) |
|
||||
| PPL(H) - licencja pilota śmigłowcowego turystycznego (kurs skrócony-2) |
|
||||
| BPL - licencja pilota balonowego |
|
||||
| BPL - licencja pilota balonowego (kurs skrócony) |
|
||||
| SPL - licencja pilota szybowcowego |
|
||||
| SPL - licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony) |
|
||||
| TMG - motoszybowce turystyczne |
|
||||
| FI(S) - Instruktor Szybowcowy |
|
||||
| Seminarium Instruktorów Szybowcowych |
|
||||
| Akrobacja szybowcowa |
|
||||
| UAP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Samolotu Ultralekkiego Lądowego |
|
||||
| UAP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Samolotu Ultralekkiego Lądowego (kurs skrócony) |
|
||||
| UHP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Śmigłowca Ultralekkiego Lądowego |
|
||||
| UHP(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Śmigłowca Ultralekkiego Lądowego (kurs skrócony) |
|
||||
| UAG(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca |
|
||||
| UAG(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca (kurs skrócony) |
|
||||
Odnowienia certyfikatu: |
|||||
| Odnowienie - kurs Pilota Śmigłowcowego Turystycznego PPL(H) - skrócony-2 |
|
||||
| Odnowienie - kurs Pilota Samolotowego Turystycznego PPL(A) |
|
||||
| Odnowienie - kurs Pilota Samolotów Lekkich LAPL(A) |
|
||||
| Odnowienie - kurs Pilota Szybowcowego |
|
||||
| Odnowienie - kurs Pilota Szybowcowego - skrócony |
|
||||
| Odnowienie - kurs Pilota Samolotowego Turystycznego PPL(A) - skrócony-1 |
|
||||
| Odnowienie - kurs Pilota Samolotowego Turystycznego PPL(A) - skrócony-2 |
|
||||
| Odnowienie - kurs Pilota Śmigłowcowego Turystycznego PPL(H) |
|
||||
| Odnowienie - kurs Pilota Śmigłowcowego Turystycznego PPL(H) - skrócony-1 |
|
||||
| Odnowienie - kurs do Świadectwa Kwalifikacji Pilota Samolotu Ultralekkiego Lądowego UAP(L) |
|
||||
| Odnowienie - kurs do Świadectwa Kwalifikacji Pilota Samolotu Ultralekkiego Lądowego UAP(L) - skrócony |
|
||||
| Odnowienie - kurs do Świadectwa Kwalifikacji Pilota Śmigłowca Ultralekkiego Lądowego UHP(L) |
|
||||
| Odnowienie - kurs do Świadectwa Kwalifikacji Pilota Śmigłowca Ultralekkiego Lądowego UHP(L) - skrócony |
|
||||
| Odnowienie - kurs do Świadectwa Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca |
|
||||
| Odnowienie - kurs do Świadectwa Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca (skrócony) |
|
||||
KWT - kontrola wiadomości teoretycznych: |
|||||
| KWT 2025 - Pilota szybowcowego |
|
||||
| KWT 2025 - Pilota Samolotowego Turystycznego |
|
||||