Zapraszamy do współpracy
Jeśli jesteś wykładowcą w dowolnej dziedzinie lotnictwa, dołącz do nas.
Wypełnij poniższy formularz, załącz kopie posiadanych dyplomów, certyfikatów, referencji oraz CV, odezwiemy się wkrótce w celu omówienia warunków współpracy.
PARTNERZY
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ŁÓDZKI
Historia Aeroklubu Łódzkiego rozpoczęła się w 1929 roku, kiedy to mała grupka entuzjastów lotnictwa stworzyła Łódzki Klub Lotniczy który przekształcił się później w Aeroklub Łódzki.
W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu pilotów szybowcowych i samolotowych.
W chwili obecnej Aeroklub Łódzki prowadzi szkolenia do licencji pilota szybowcowego (SPL) i samolotowe (PPL(A)).
Szczegółowe informacje znajdziesz na stornie internetowej: www.aeroklub-lodzki.pl
Historia Aeroklubu Łódzkiego rozpoczęła się w 1929 roku, kiedy to mała grupka entuzjastów lotnictwa stworzyła Łódzki Klub Lotniczy który przekształcił się później w Aeroklub Łódzki.
W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu pilotów szybowcowych i samolotowych.
W chwili obecnej Aeroklub Łódzki prowadzi szkolenia do licencji pilota szybowcowego (SPL) i samolotowe (PPL(A)).
Szczegółowe informacje znajdziesz na stornie internetowej: www.aeroklub-lodzki.pl
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB RZESZOWSKI
Aeroklub Rzeszowski to kuźnia mistrzów. Ty możesz być nim również :)
Zapraszamy już dziś na szkolenia w naszym ośrodku. Szkolimy do licencji pilota szybowcowego, samolotowego, ale również do Świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego.
Przyjdź, zadzwoń, zapisz się na szkolenie już dziś.
Aeroklub Rzeszowski to kuźnia mistrzów. Ty możesz być nim również :)
Zapraszamy już dziś na szkolenia w naszym ośrodku. Szkolimy do licencji pilota szybowcowego, samolotowego, ale również do Świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego.
Przyjdź, zadzwoń, zapisz się na szkolenie już dziś.
Informacja o PARTNERZE
POL MACK POLAND SP ZOO
PolMack to szkoła znajdująca się na Dolnym Śląsku (EPSS i EPMR), która powstała w odpowiedzi na zmieniające się lotnictwo i potrzeby szkolenia na najwyższym poziomie z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i wymagań młodych pilotów.
Twórcy PolMack to też piloci, którzy wraz z grupą doświadczonych instruktorów od lat marzyli o stworzeniu szkoły pilotażu która będzie profesjonalnym i przyjaznym miejscem do szkolenia dla kandydatów, uczniów jak i absolwentów.
W naszym Ośrodku po przeprowadzeniu przedlotowego briefingu, wsiadasz do najnowocześniejszego samolotu szkoleniowego Tecnam P 2008 z glass cocpitem.
Zapraszamy na szkolenie oraz na naszą stronę internetową: https://szkolapilotazu.pl/
PolMack to szkoła znajdująca się na Dolnym Śląsku (EPSS i EPMR), która powstała w odpowiedzi na zmieniające się lotnictwo i potrzeby szkolenia na najwyższym poziomie z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i wymagań młodych pilotów.
Twórcy PolMack to też piloci, którzy wraz z grupą doświadczonych instruktorów od lat marzyli o stworzeniu szkoły pilotażu która będzie profesjonalnym i przyjaznym miejscem do szkolenia dla kandydatów, uczniów jak i absolwentów.
W naszym Ośrodku po przeprowadzeniu przedlotowego briefingu, wsiadasz do najnowocześniejszego samolotu szkoleniowego Tecnam P 2008 z glass cocpitem.
Zapraszamy na szkolenie oraz na naszą stronę internetową: https://szkolapilotazu.pl/
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB WŁOCŁAWSKI IM. STANISŁAWA SKARŻYŃSKIEGO
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Aeroklubu Włocławskiego na szkolenia lotnicze, pod okiem doświadczonych instruktorów, na terenie Lotniska w Kruszynie.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Aeroklubu Włocławskiego na szkolenia lotnicze, pod okiem doświadczonych instruktorów, na terenie Lotniska w Kruszynie.