Zapraszamy do współpracy

Jeśli jesteś wykładowcą w dowolnej dziedzinie lotnictwa, dołącz do nas.
Wypełnij poniższy formularz, załącz kopie posiadanych dyplomów, certyfikatów, referencji oraz CV, odezwiemy się wkrótce w celu omówienia warunków współpracy.
0%

Wybierz pliki

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ŚWIDNIK
Historia Aeroklubu Świdnik sięga 1952 roku. W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu znakomitych pilotów, a także pasjonatów lotnictwa.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia szybowcowe i samolotowe. Do dyspozycji mamy m.in. szybowce: PW-6 i SZD 9 – Bocian oraz samoloty: Cessna 152 i PZL 110 Koliber. Szkolenia prowadzimy na lotnisku w Świdniku. Co nas wyróżnia? Najlepsi instruktorzy oraz wspaniała atmosfera!

Więcej informacji na naszej stronie: www.aeroklubswidnik.pl
Informacja o PARTNERZE
AKADEMIA PILOTÓW
Oferujemy szkolenia praktyczne PPL(A), LAPL(A). Korzystamy z lotniska EPZT. Droga startowa RWY 680x20 - asfalt. Szkolimy na samolotach CRUISER PS-28
Szkolimy do:
PPL(A)
LAPL(A)
VFR NOC
A także na typ samolotu :)
Oferujemy też wypożyczenia samolotów do budowy nalotu.
Informacja o PARTNERZE
VENTUM AIR
Witamy wszystkich przyszłych pilotów !

Pewno już macie tą mniej ciekawą część teoretyczną do licencji PPL(A) za sobą :), a jeśli jeszcze jesteście w trakcie, to trzymamy kciuki :)
Kierujemy ofertę do wszystkich zainteresowanych częścią praktyczną do licencji PPL(A) oraz również do osób posiadających już licencję i chęć budowania odpowiedniego nalotu do dalszych uprawnień i dążenia do licencji zawodowej CPL(A).
Szkolenie praktyczne odbędziecie na naszych nowoczesnych samolotach typu PS-28 Cruiser oraz na symulatorze ALSIM AL250. Cena za szkolenie praktyczne to 32.000 PLN + VAT.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z nami pod numerem 795 558 007 lub mailem ato@ventumair.eu
Z lotniczymi pozdrowieniami
ATO Ventum Air
Informacja o PARTNERZE
SZKOŁA PILOTÓW REMUS
Witam wszystkich zainteresowanych.
Prowadzimy działalność szkoleniową od 2015r. Szkolimy pilotów wiatrakowców, do uprawnienia podstawowego - pilotaż wiatrakowców lądowych.
Stacjonujemy na lotnisku Aeroklubu Gliwickiego. Do szkolenia używamy wiatrakowca polskiej produkcji Tercel. Jest to statek o zamkniętej kabinie, co umożliwia szkolenia przez cały rok. Kwestie związane z organizacją kursu i harmonogramem działań uzgadniamy indywidualnie, aby możliwie najlepiej dopasować do potrzeb kursanta i możliwości naszej firmy. Więcej informacji pod nr tel. 792051106. Andrzej Wybraniec
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie

loading