Szkoła lotnicza Avioner - Zapraszamy

Wypełnij poniższy formularz i rozpocznij szkolenie.
Faktura dla firmy
Uwaga!
Jeśli jesteś obywatelem kraju innego niż państwa Unii Europejskiej, a wybrane szkolenie chcesz realizować online z terytorium Polski, musimy uzyskać zgodę lokalnej władzy lotniczej (polskiej) na Twoje szkolenie w ATO Avioner. Jest to wymagane przepisami Unii Europejskiej (EASA, rozporządzenia nr 1178/2011). W tym celu oczekujemy od Ciebie dodatkowo wykonania następującej procedury:
  1. Pobierz formularz zamieszczony tutaj
  2. Wydrukuj go a następnie wypełnij punkty: 3, 4 oraz 9 oraz podpisz na stronie 2., 3. i 4. pola oznaczone 'Data i podpis kandydata',
  3. Tak podpisany dokument prześlij w oryginale (z oryginalnymi podpisami), pocztą tradycyjną, na adres:
    Syntecode Sp. z o.o. (ATO Avioner)
    ul. Pilchowicka 27/4
    02-175 Warszawa
    POLSKA
Dodatkowo prześlij notarialnie potwierdzone kopie dokumentu prawa pobytu w Polsce oraz Paszportu na stronie ze zdjęciem.

Uwaga! Procedurę złożenia wniosku o zgodę na szkolenie rozpoczniemy po otrzymaniu wpłaty za zamówiony kurs.
Regulamin szkołyPolityka prywatności
Oświadczenie RODO
Uwaga! Wykupienie tylko całego kursu, obejrzenie wszystkich wykładów i zaliczenie testów etapowych oraz końcowych z wszystkich przedmiotów da Ci prawo do otrzymania zaświadczenia i rozpoczęcia szkolenia praktycznego w powietrzu.
Uwaga!
Szkolenie Akrobacja szybowcowa jest dedykowane jedynie posiadaczom licencji Pilota Szybowcowego SPL/SFCL.
Informacja:
Świadectwo Kwalifikacji Operatora Bezzałogowego Statku Powietrznego można otrzymać mając ukończone 18 lat.
Informacja:
Licencję pilota samolotowego turystycznego PPL(A) można otrzymać mając ukończone 17 lat, ale szkolenie praktyczne można zacząć po ukończeniu 16 lat.
Informacja:
Licencję pilota szybowcowego SPL można otrzymać mając ukończone 16 lat, ale szkolenie praktyczne można zacząć po ukończeniu 14 lat.
Informacja:
Licencję pilota samolotów lekkich LAPL(A) można otrzymać mając ukończone 17 lat, ale szkolenie praktyczne można zacząć po ukończeniu 16 lat.
Informacja:
Licencję pilota śmigłowcowego turystycznego PPL(H) można otrzymać mając ukończone 17 lat, ale szkolenie praktyczne można zacząć po ukończeniu 16 lat.
Uwaga!
Szkolenie SPL – licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(A), PPL(H), LAPL(A), LAPL(H), BPL.
Uwaga!
PPL(H) – licencja pilota śmigłowcowego turystycznego (kurs skrócony) dedykowany jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(A), LAPL(A),SPL, LAPL(S) lub BPL.
Uwaga!
PPL(A) – licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony -1) dedykowany jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: SPL, LAPL(S) lub BPL.
Uwaga!
PPL(A) – licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony -2) dedykowany jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(H), LAPL(H) lub CPL(H).
Uwaga!
UHP(L) – świadectwo kwalifikacji pilota śmigłowca ultralekkiego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(A), LAPL(A), SPL, LAPL(S), BPL lub świadectwa kwalifikacji UAP(L), UAG(L).
Uwaga!
UAP(L) – świadectwo kwalifikacji pilota samolotu ultralekkiego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(H), LAPL(H), SPL, LAPL(S), BPL lub świadectwa kwalifikacji: UACP, PG, UAGP.
Uwaga!
UAG(L) – Świadectwo Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: PPL(A), PPL(H), LAPL(A), LAPL(H), SPL, LAPL(S), BPL lub świadectwa kwalifikacji UAP(L), UHP(L).
Uwaga!
Kurs "FI(S) - Instruktor Szybowcowy" dedykowany jest posiadaczom czynnej licencji SPL, w wieku powyżej 18 lat, z doświadczeniem w lotach solo minimum 100 godz. i 200 startów, posiadającym rekomendację wybranego Ośrodka Szkolenia praktycznego do rozpoczęcia kursu.
0%

Wybierz plik
Uwaga!
Nie ukończyłeś jeszcze 18 lat życia. Formalnie potrzebujemy w tej sytuacji zgody Twoich rodziców / prawnych opiekunów do aktywowania kursu który kupujesz.
  1. Pobierz formularz zamieszczony tutaj
  2. Wydrukuj go a następnie poproś oboje rodziców / prawnych opiekunów aby wypełnili i potwierdzili akceptację dla Twojego szkolenia w ATO Avioner.
  3. Podpis/podpisy rodziców / prawnych opiekunów na wypełnionym formularzu Zgody muszą być potwierdzone notarialnie.
  4. Zamieść kopię podpisanej 'Zgody rodziców' na koncie w ATO Avioner w czasie rejestracji lub później - Menu słuchacza, a oryginał dokumentu wyślij pocztą tradycyjną na adres szkoły Avioner.
  5. Twoje szkolenie możemy aktywować już po zamieszczeniu kopi 'Zgody rodziców' w systemie oraz bankowego potwierdzenia płatności.
  6. Oczekujemy, że oryginał 'Zgody rodziców' wyślesz do nas w czasie trwania wykupionego szkolenia.
  7. Zastrzegamy sobie prawo blokady wydania końcowego zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, jeśli nie otrzymamy przedmiotowej 'Zgody rodziców' do końca realizowanego kursu.
  8. Opłata wniesiona za rozpoczęte szkolenie w tej sytuacji (patrz pkt 7) nie podlega zwrotowi.
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik
0%

Wybierz plik

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
SZKOŁA PILOTÓW REMUS
Witam wszystkich zainteresowanych.
Prowadzimy działalność szkoleniową od 2015r. Szkolimy pilotów wiatrakowców, do uprawnienia podstawowego - pilotaż wiatrakowców lądowych.
Stacjonujemy na lotnisku Aeroklubu Gliwickiego. Do szkolenia używamy wiatrakowca polskiej produkcji Tercel. Jest to statek o zamkniętej kabinie, co umożliwia szkolenia przez cały rok. Kwestie związane z organizacją kursu i harmonogramem działań uzgadniamy indywidualnie, aby możliwie najlepiej dopasować do potrzeb kursanta i możliwości naszej firmy. Więcej informacji pod nr tel. 792051106. Andrzej Wybraniec
Informacja o PARTNERZE
TECHNIKA/AEROTECHNIKA
ATO Technika / Aerotechnika

Szkoła z bogatą tradycją, założona w 1996 roku jako jeden z pierwszych w Polsce prywatnych Ośrodków Szkolenia Lotniczego.

Od lat prowadzimy szkolenia teoretyczne i praktyczne w przyjaznej atmosferze dostosowując się do czasu i potrzeb naszych studentów. To właśnie dla nich prowadzimy zajęcia teoretyczne w trybie indywidualnym oraz grupowym by jak najlepiej sprostać ich wymaganiom.

Szkolimy do następujących licencji i uprawnień: PPL(A), CPL(A), LAPL(A), MEP(L), IR(A), VFR noc, FI(A), IR/ME, IRI(A), CRI(SP)M.
Informacja o PARTNERZE
POMORSKIE CENTRUM LOTNICZE (POMERANIA CENTER OF AVIATION)
Stowarzyszenie Pomorskie Centrum Lotnicze zaprasza na lotnisko Kościeleczki (EPMK) 3 kilometry od Malborka na szkolenie do uzyskania licencji pilota prywatnego PPL(A), licencji pilota samolotów lekkich LAPL(A) lub budowania na lotu.
Do szkolenia wykorzystujemy samolot AT-3.
Cena szkolenia praktycznego do licencji PPL(A) wynosi 25000 zł i obejmuje 45 godz. lotu oraz przygotowanie i treningi naziemne.
Cena szkolenia praktycznego do licencji LAPL(A) wynosi 17 500 zł i obejmuje 30 godz. lotu oraz przygotowanie i treningi naziemne.
Wynajęcie samolotu w celu budowania nalotu 450 zł/godz. – dla osób posiadających odpowiednie uprawnienia. Oczywiście możemy przeszkolić na samolot AT-3 pilotów, którzy chcieliby budować nalot i lotnicze doświadczenie na tym typie samolotu.
Oferujemy zawsze dostępnych instruktorów z dużym doświadczeniem (więcej informacji na stronie https://pclot.pl).
Lotnisko znajduje się w MCTR EPMB, mamy porozumienie z 22.BLT, wydzielony swój kawałek przestrzeni i częstotliwość.
Zapraszamy w celu uzyskania, więcej informacji do kontaktu:
- telefoniczny 797 110 599 lub 503 598 570
-email: [email protected]
- naszą stronę https://www.pclot.pl
- Facebook https://www.facebook.com/.../Aviat.../PCLot-103314931817310/
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB JELENIOGÓRSKI
Zapraszamy do nas na szkolenia lotnicze z zakresu:
- Podstawowe szkolenia szybowcowe
- Podstawowe szkolenia samolotowe
- Szybowcowe szkolenia doskonalące
- Samolotowe szkolenia doskonalące
- Szkolenia falowe
Informacja o PARTNERZE
AERO PRZASNYSZ
Zapraszamy na szkolenie do Przasnysza:)
90 km od Warszawy, pasy trawiaste w 3 kierunkach, znakomita atmosfera, brak ograniczeń ruchowych, baza noclegowa w cenie szkolenia.
Szkolimy cały rok na 3 typach samolotów.
loading