Konsultacje - Zapraszamy
NASI KONSULTANCI
Informacja o WYKŁADOWCY
JERZY KĘDZIERSKI
Jest wybitnim inżynierem lotniczym. Jest jednym z głównych konstruktorów znanych polskich konstrukcji lotniczych takich jak szybowce ULS-PW, PW-2 Gapa, PW-3 Bakcyl oraz motoszybowiec PW-4 Pelikan
Jest również znakomitym pilotem doświadczalnym. Ma na swoim koncie obloty kilkudziesięciu konstrukcji lotniczych w tym szybowca klasy światowej PW-5.
W swoim dorobku instruktorskim ma ponad 30 wyszkolonych szybowników, szkoli również praktycznie szybowcowych pilotów doświadczalnych.
Jest także egzaminatorem Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakresie szybowcowych pilotów doświadczalnych. Od 2003 roku pracuje czynnie w Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych. Jest laureatem wielu znaczących nagród państwowych w zakresie techniki lotniczej
Jest wybitnim inżynierem lotniczym. Jest jednym z głównych konstruktorów znanych polskich konstrukcji lotniczych takich jak szybowce ULS-PW, PW-2 Gapa, PW-3 Bakcyl oraz motoszybowiec PW-4 Pelikan
Jest również znakomitym pilotem doświadczalnym. Ma na swoim koncie obloty kilkudziesięciu konstrukcji lotniczych w tym szybowca klasy światowej PW-5.
W swoim dorobku instruktorskim ma ponad 30 wyszkolonych szybowników, szkoli również praktycznie szybowcowych pilotów doświadczalnych.
Jest także egzaminatorem Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakresie szybowcowych pilotów doświadczalnych. Od 2003 roku pracuje czynnie w Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych. Jest laureatem wielu znaczących nagród państwowych w zakresie techniki lotniczej
Przedmioty konsultacji
Obsługa statku powietrznego i wyposażenia - UAP(L)
Ogólna wiedza o śmigłowcu - napędy, instalacje, przyrządy - PPL(H)
Ogólna wiedza o śmigłowcu - płatowiec - PPL(H)
Ogólna wiedza o samolocie - płatowiec - PPL(A)
Ogólna wiedza o statku powietrznym - płatowiec - LAPL(A)
Ogólna wiedza o szybowcu
Planowanie i wykonanie lotu - SPL
Procedury operacyjne - SPL
Obsługa statku powietrznego i wyposażenia - UAP(L)
Ogólna wiedza o śmigłowcu - napędy, instalacje, przyrządy - PPL(H)
Ogólna wiedza o śmigłowcu - płatowiec - PPL(H)
Ogólna wiedza o samolocie - płatowiec - PPL(A)
Ogólna wiedza o statku powietrznym - płatowiec - LAPL(A)
Ogólna wiedza o szybowcu
Planowanie i wykonanie lotu - SPL
Procedury operacyjne - SPL
Informacja o WYKŁADOWCY
KAMIL BOJARSKI
Moją pasją oraz zawodową ścieżką jest lotnictwo, którym zajmuję się od 2013 roku. Swoją przygodę rozpocząłem od latania na szybowcach. Po trzech intensywnych sezonach wystartowałem w pierwszych zawodach, zdobywając brązowy medal na Szybowcowych Mistrzostwach Polski Juniorów. W tym samym roku zostałem powołany do Szybowcowej Kadry Narodowej Juniorów, w której spędziłem trzy lata.
Równocześnie rozpocząłem studia na Politechnice Rzeszowskiej na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, specjalizując się w pilotażu. W 2020 roku poszerzyłem swoje doświadczenie, biorąc udział w zawodach samolotowych w lataniu precyzyjnym, co zaowocowało powołaniem do Samolotowej Kadry Narodowej Juniorów. W tym samym czasie ukończyłem szkolenie i zdałem egzaminy na instruktora szybowcowego.
Od 2022 roku pełnię funkcję pierwszego oficera na samolocie Boeing 737 w liniach lotniczych Ryanair. Z kolei od 2024 roku dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem, szkoląc przyszłych pilotów do uzyskania licencji PPL(A).
Moją pasją oraz zawodową ścieżką jest lotnictwo, którym zajmuję się od 2013 roku. Swoją przygodę rozpocząłem od latania na szybowcach. Po trzech intensywnych sezonach wystartowałem w pierwszych zawodach, zdobywając brązowy medal na Szybowcowych Mistrzostwach Polski Juniorów. W tym samym roku zostałem powołany do Szybowcowej Kadry Narodowej Juniorów, w której spędziłem trzy lata.
Równocześnie rozpocząłem studia na Politechnice Rzeszowskiej na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, specjalizując się w pilotażu. W 2020 roku poszerzyłem swoje doświadczenie, biorąc udział w zawodach samolotowych w lataniu precyzyjnym, co zaowocowało powołaniem do Samolotowej Kadry Narodowej Juniorów. W tym samym czasie ukończyłem szkolenie i zdałem egzaminy na instruktora szybowcowego.
Od 2022 roku pełnię funkcję pierwszego oficera na samolocie Boeing 737 w liniach lotniczych Ryanair. Z kolei od 2024 roku dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem, szkoląc przyszłych pilotów do uzyskania licencji PPL(A).
Przedmioty konsultacji
Motoszybowce turystyczne - TMG
Nawigacja - LAPL(A)
Nawigacja - PPL(A)
Nawigacja - PPL(H)
Nawigacja - SPL
Nawigacja - UAG(L)
Nawigacja - UAP(L)
Nawigacja - UHP(L)
Osiągi i planowanie lotu - UAP(L)
Planowanie i wykonanie lotu - LAPL(A)
Planowanie i wykonanie lotu - PPL(A)
Motoszybowce turystyczne - TMG
Nawigacja - LAPL(A)
Nawigacja - PPL(A)
Nawigacja - PPL(H)
Nawigacja - SPL
Nawigacja - UAG(L)
Nawigacja - UAP(L)
Nawigacja - UHP(L)
Osiągi i planowanie lotu - UAP(L)
Planowanie i wykonanie lotu - LAPL(A)
Planowanie i wykonanie lotu - PPL(A)
Informacja o WYKŁADOWCY
PAWEŁ CHEDA
Jest cenionym meteorologiem i synoptykiem. Był szefem służb meteorologicznych wielu jednostek wojskowych. Zajmuje się obecnie zabezpieczeniem meteorologicznym działalności Sił Zbrojnych RP. Jest również Szefem Wyszkolenia Służby Hydrometeorologicznej Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej.
Jest cenionym meteorologiem i synoptykiem. Był szefem służb meteorologicznych wielu jednostek wojskowych. Zajmuje się obecnie zabezpieczeniem meteorologicznym działalności Sił Zbrojnych RP. Jest również Szefem Wyszkolenia Służby Hydrometeorologicznej Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej.
Informacja o WYKŁADOWCY
JANUSZ CZUBKOWSKI
Pilot samolotowy od ponad czterdziestu lat. Piętnaście lat w przewozie Cargo, jako pilot liniowy. Doświadczenie w lotnictwie zdobywał skacząc ze spadochronem i latając na kilkunastu typach szybowców. Długoletni instruktor lotniczy w Aeroklubie Warszawskim, co uważa za najcenniejsze doświadczenie w swojej karierze lotniczej. Inicjator powrotu do przedwojennej tradycji turystyki lotniczej, a zaowocowało to wieloletnią inicjatywą rajdów turystycznych, krajowych i międzynarodowych, organizowanych pod godłem Aeroklubu Warszawskiego. Najtrudniejsze z tych wypraw to loty na Białoruś i Ukrainę, do Czech, Chorwacji i na Węgry, oraz przeloty nad morzem do Danii, w tym Bornholm. Entuzjasta i zaangażowany propagator lotnictwa.
Pilot samolotowy od ponad czterdziestu lat. Piętnaście lat w przewozie Cargo, jako pilot liniowy. Doświadczenie w lotnictwie zdobywał skacząc ze spadochronem i latając na kilkunastu typach szybowców. Długoletni instruktor lotniczy w Aeroklubie Warszawskim, co uważa za najcenniejsze doświadczenie w swojej karierze lotniczej. Inicjator powrotu do przedwojennej tradycji turystyki lotniczej, a zaowocowało to wieloletnią inicjatywą rajdów turystycznych, krajowych i międzynarodowych, organizowanych pod godłem Aeroklubu Warszawskiego. Najtrudniejsze z tych wypraw to loty na Białoruś i Ukrainę, do Czech, Chorwacji i na Węgry, oraz przeloty nad morzem do Danii, w tym Bornholm. Entuzjasta i zaangażowany propagator lotnictwa.
Przedmioty konsultacji
Łączność - BPL
Łączność - LAPL(A)
Łączność - PPL(A)
Łączność - PPL(H)
Łączność - SPL
Łączność - UAG(L)
Łączność - UAP(L)
Łączność - UHP(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - BPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - LAPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(H)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - SPL
Planowanie i wykonanie lotu - PPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - BPL
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - LAPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - PPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - PPL(H)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - SPL
Procedury operacyjne - PPL(A)
Łączność - BPL
Łączność - LAPL(A)
Łączność - PPL(A)
Łączność - PPL(H)
Łączność - SPL
Łączność - UAG(L)
Łączność - UAP(L)
Łączność - UHP(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - BPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - LAPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(H)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - SPL
Planowanie i wykonanie lotu - PPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - BPL
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - LAPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - PPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - PPL(H)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - SPL
Procedury operacyjne - PPL(A)