Konsultacje - Zapraszamy
NASI KONSULTANCI
Informacja o WYKŁADOWCY
CEZARY SUBIETA
Przygodę z lotnictwem rozpocząłem w 1985 roku w Aeroklubie Białostockim, z którym związany jestem do dziś. Na swoim koncie mam sukcesy sportowe jako uczestnik w wielu zawodach spadochronowych. Jestem członkiem Polskiej Kadry Narodowej. Od 1995 roku jestem aktywnym instruktorem spadochronowym w wielu klubach w Polsce i za granicą, Jestem instruktorem AFF (Accelerated Freefall) i “Tandem Pilot”.
Łącznie wykonałem ponad 5000 skoków spadochronowych. Od niedawna realizuję się też jako pilot szybowcowy.
Przygodę z lotnictwem rozpocząłem w 1985 roku w Aeroklubie Białostockim, z którym związany jestem do dziś. Na swoim koncie mam sukcesy sportowe jako uczestnik w wielu zawodach spadochronowych. Jestem członkiem Polskiej Kadry Narodowej. Od 1995 roku jestem aktywnym instruktorem spadochronowym w wielu klubach w Polsce i za granicą, Jestem instruktorem AFF (Accelerated Freefall) i “Tandem Pilot”.
Łącznie wykonałem ponad 5000 skoków spadochronowych. Od niedawna realizuję się też jako pilot szybowcowy.
Informacja o WYKŁADOWCY
RADOSŁAW JANUSZKIEWICZ
Jest znakomitym psychologiem i znawcą w zakresie medycyny i psychologii lotniczej. W wielu ośrodkach lotniczych wykłada między innymi Human Factor - czynnik ludzki.
Od wielu lat związany jest z kontrolą ruchu lotniczego gdzie szkoli personel w aspekcie psychologicznym związanym ze stresem w kontroli ruchu lotniczego. Jest pasjonatem medycyny zarówno konwencjonalnej jak i alternatywnej, a także wschodnich sztuk walki.
Jest znakomitym psychologiem i znawcą w zakresie medycyny i psychologii lotniczej. W wielu ośrodkach lotniczych wykłada między innymi Human Factor - czynnik ludzki.
Od wielu lat związany jest z kontrolą ruchu lotniczego gdzie szkoli personel w aspekcie psychologicznym związanym ze stresem w kontroli ruchu lotniczego. Jest pasjonatem medycyny zarówno konwencjonalnej jak i alternatywnej, a także wschodnich sztuk walki.
Przedmioty konsultacji
Akrobacja - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - BPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - LAPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(H)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAG(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAP(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UHP(L)
FI - Ocena i egzaminowanie studenta, możliwości i ograniczenia człowieka
FI - Techniki szkolenia, opracowywanie programów, administrow. szkoleniem, zagrożenia w locie
FI - Uczenie się i nauczanie
FI - Uczenie się i nauczanie, filozofie szkolenia
Seminarium FI(A)
Seminarium FI(S)
Akrobacja - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - BPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - LAPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(H)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAG(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAP(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UHP(L)
FI - Ocena i egzaminowanie studenta, możliwości i ograniczenia człowieka
FI - Techniki szkolenia, opracowywanie programów, administrow. szkoleniem, zagrożenia w locie
FI - Uczenie się i nauczanie
FI - Uczenie się i nauczanie, filozofie szkolenia
Seminarium FI(A)
Seminarium FI(S)
Informacja o WYKŁADOWCY
JANUSZ CZUBKOWSKI
Pilot samolotowy od ponad czterdziestu lat. Piętnaście lat w przewozie Cargo, jako pilot liniowy. Doświadczenie w lotnictwie zdobywał skacząc ze spadochronem i latając na kilkunastu typach szybowców. Długoletni instruktor lotniczy w Aeroklubie Warszawskim, co uważa za najcenniejsze doświadczenie w swojej karierze lotniczej. Inicjator powrotu do przedwojennej tradycji turystyki lotniczej, a zaowocowało to wieloletnią inicjatywą rajdów turystycznych, krajowych i międzynarodowych, organizowanych pod godłem Aeroklubu Warszawskiego. Najtrudniejsze z tych wypraw to loty na Białoruś i Ukrainę, do Czech, Chorwacji i na Węgry, oraz przeloty nad morzem do Danii, w tym Bornholm. Entuzjasta i zaangażowany propagator lotnictwa.
Pilot samolotowy od ponad czterdziestu lat. Piętnaście lat w przewozie Cargo, jako pilot liniowy. Doświadczenie w lotnictwie zdobywał skacząc ze spadochronem i latając na kilkunastu typach szybowców. Długoletni instruktor lotniczy w Aeroklubie Warszawskim, co uważa za najcenniejsze doświadczenie w swojej karierze lotniczej. Inicjator powrotu do przedwojennej tradycji turystyki lotniczej, a zaowocowało to wieloletnią inicjatywą rajdów turystycznych, krajowych i międzynarodowych, organizowanych pod godłem Aeroklubu Warszawskiego. Najtrudniejsze z tych wypraw to loty na Białoruś i Ukrainę, do Czech, Chorwacji i na Węgry, oraz przeloty nad morzem do Danii, w tym Bornholm. Entuzjasta i zaangażowany propagator lotnictwa.
Przedmioty konsultacji
Łączność - BPL
Łączność - LAPL(A)
Łączność - PPL(A)
Łączność - PPL(H)
Łączność - SPL
Łączność - UAG(L)
Łączność - UAP(L)
Łączność - UHP(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - BPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - LAPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(H)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - SPL
Planowanie i wykonanie lotu - PPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - BPL
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - LAPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - PPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - PPL(H)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - SPL
Procedury operacyjne - PPL(A)
Łączność - BPL
Łączność - LAPL(A)
Łączność - PPL(A)
Łączność - PPL(H)
Łączność - SPL
Łączność - UAG(L)
Łączność - UAP(L)
Łączność - UHP(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - BPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - LAPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(H)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - SPL
Planowanie i wykonanie lotu - PPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - BPL
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - LAPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - PPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - PPL(H)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - SPL
Procedury operacyjne - PPL(A)
Informacja o WYKŁADOWCY
JAKUB ZAŁĘSKI
Instruktor samolotowy, od ponad 6 lat także instruktor tańca Boogie Woogie. Absolwent dziennikarstwa i medioznawstwa na specjalizacji PR na Uniwersytecie Warszawskim
Instruktor samolotowy, od ponad 6 lat także instruktor tańca Boogie Woogie. Absolwent dziennikarstwa i medioznawstwa na specjalizacji PR na Uniwersytecie Warszawskim
Przedmioty konsultacji
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - BPL
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - LAPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - PPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - PPL(H)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - SPL
Zasady lotu - LAPL(A)
Zasady lotu - PPL(A)
Zasady lotu - UAP(L)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - BPL
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - LAPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - PPL(A)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - PPL(H)
Prawo lotnicze oraz procedury kontroli ruchu lotniczego - SPL
Zasady lotu - LAPL(A)
Zasady lotu - PPL(A)
Zasady lotu - UAP(L)