Za spotkanie zapłacisz dopiero po ustaleniu terminu z konsultantem.
Po zakończeniu procesu rejestracji otrzymasz list elektroniczny z prośbą o potwierdzenie wprowadzonych danych.
W momencie potwierdzenia nasz system wyśle do konsultanta list elektroniczny z Twoimi propozycjami terminów spotkań.
W odpowiedzi konsultant potwierdzi jeden z wybranych przez Ciebie terminów lub zaproponuje swoje terminy, do których będziesz mógł się odnieść w ten sam sposób.
Odpowiedź konsultanta otrzymasz na podany w formularzu adres poczty elektronicznej.
Zaproponowane terminy spotkań (wg strefy czasowej ):
Konsultant:
Licencja:
Przedmiot:
Czas trwania zamawianego spotkania: h
Przewidywana cena spotkania: zł
Ostateczna cena będzie widniała na dokumencie zamówienia, które od nas otrzymasz po ustaleniu terminu spotkania.
ALEKSANDER PYTEL
Młody, ambitny pilot samolotowy, latający zawodowo na samolocie Airbus A320, a wcześniej na Bombardierze Q400 i ATR 42/72, jest specjalistą w dziedzinie nawigacji lotniczej.
Absolwent studiów inżynierskich i magisterskich na Wydziale Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej na kierunku Lotnictwo i kosmonautyka, specjalność awionika.
Jest także czynnym instruktorem samolotowym, szkolącym adeptów sztuki latania zarówno na samolotach jak i na symulatorach lotu do uprawnienia do lotów według przepisów IFR.
RADOSŁAW JANUSZKIEWICZ
Jest znakomitym psychologiem i znawcą w zakresie medycyny i psychologii lotniczej. W wielu ośrodkach lotniczych wykłada między innymi Human Factor - czynnik ludzki.
Od wielu lat związany jest z kontrolą ruchu lotniczego gdzie szkoli personel w aspekcie psychologicznym związanym ze stresem w kontroli ruchu lotniczego. Jest pasjonatem medycyny zarówno konwencjonalnej jak i alternatywnej, a także wschodnich sztuk walki.
Radosław Januszkiewicz
Przedmioty konsultacji
Akrobacja - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - BPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - LAPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(A)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - PPL(H)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - SPL
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAG(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UAP(L)
Człowiek - możliwości i ograniczenia - UHP(L)
FI - Uczenie się i nauczanie
Seminarium FI(S)
Informacja o WYKŁADOWCY
MICHAŁ SULIŃSKI
Od 2013 roku zawodowo związany z lotnictwem komercyjnym, ostatnie lata na stanowiskach Specjalisty oraz Inspektora Bezpieczeństwa Lotniczego. Obecnie pełniący funkcję Kierownika Działu Bezpieczeństwa Lotniczego i Ochrony (Safety&Security Manager) u operatora dyspozycyjnego (CAT/Air Taxi). Specjalista z zakresu analizy zdarzeń lotniczych oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (SMS). Pilot samolotowy. W lotnictwie ogólnym wykonuje loty "ferry" a także współpracuje ze szkołami ATO w zakresie bezpieczeństwa. Instruktor BL/SMS i Security. Absolwent Akademii Obrony Narodowej na kierunku lotnictwo, kształcił się również na Estońskiej Akademii Lotniczej. Czas wolny poświęca lataniu.
Michał Suliński
Przedmioty konsultacji
Bezpieczeństwo lotów - UAG(L)
Bezpieczeństwo lotów - UAP(L)
Bezpieczeństwo lotów - UHP(L)
Prawo lotnicze - UAG(L)
Prawo lotnicze - UAP(L)
Prawo lotnicze - UHP(L)
Informacja o WYKŁADOWCY
DARIUSZ MOĆKO
Z lotnictwem związany od 1984 roku. Absolwent Liceum Lotniczego i Szkoły Chorążych Wojsk Lotniczych w Dęblinie (odbyte szkolenia na kierunkach meteorologia, pilot śmigłowca, nawigacja). Odsłużył 20 lat w Wojskach Lotniczych i Marynarce Wojennej jako nawigator naprowadzania oraz kontroler ruchu lotniczego. Ostatnie stanowisko kontroler zbliżania i precyzyjnego podejścia w 21 Bazie Lotniczej w Świdwinie. Uczestniczył w misji stabilizacyjnej w Iraku . Wyróżniony odznaką „Centrum Kontroli Ruchu Lotniczego Wojsk Lotniczych i Obrony Powietrznej Kraju” , medalami: „Za Zasługi dla Obronności Kraju” , „Wielonarodowej Dywizji Centrum – Południe” , „Gwiazdą Iraku”. Po zakończonej służbie wojskowej praca w strukturach cywilnej służby ruchu lotniczego.Czynny członek zarządu Aeroklubu Północnego Mazowsza w Przasnyszu. Pilot samolotowy i szybowcowy, instruktor szkolenia teoretycznego. Uczestniczy w wielu pokazach lotniczych jako kierownik lotów oraz pilot w rekonstrukcjach historycznych.