Konsultacje - Zapraszamy
NASI KONSULTANCI
Informacja o WYKŁADOWCY
DARIUSZ MOĆKO
Z lotnictwem związany od 1984 roku. Absolwent Liceum Lotniczego i Szkoły Chorążych Wojsk Lotniczych w Dęblinie (odbyte szkolenia na kierunkach meteorologia, pilot śmigłowca, nawigacja). Odsłużył 20 lat w Wojskach Lotniczych i Marynarce Wojennej jako nawigator naprowadzania oraz kontroler ruchu lotniczego. Ostatnie stanowisko kontroler zbliżania i precyzyjnego podejścia w 21 Bazie Lotniczej w Świdwinie. Uczestniczył w misji stabilizacyjnej w Iraku. Wyróżniony odznaką „Centrum Kontroli Ruchu Lotniczego Wojsk Lotniczych i Obrony Powietrznej Kraju”, medalami: „Za Zasługi dla Obronności Kraju”, „Wielonarodowej Dywizji Centrum - Południe”, „Gwiazdą Iraku”. Po zakończonej służbie wojskowej praca w strukturach cywilnej służby ruchu lotniczego. Czynny członek zarządu Aeroklubu Północnego Mazowsza w Przasnyszu. Pilot samolotowy i szybowcowy, instruktor szkolenia teoretycznego. Uczestniczy w wielu pokazach lotniczych jako kierownik lotów oraz pilot w rekonstrukcjach historycznych.
Z lotnictwem związany od 1984 roku. Absolwent Liceum Lotniczego i Szkoły Chorążych Wojsk Lotniczych w Dęblinie (odbyte szkolenia na kierunkach meteorologia, pilot śmigłowca, nawigacja). Odsłużył 20 lat w Wojskach Lotniczych i Marynarce Wojennej jako nawigator naprowadzania oraz kontroler ruchu lotniczego. Ostatnie stanowisko kontroler zbliżania i precyzyjnego podejścia w 21 Bazie Lotniczej w Świdwinie. Uczestniczył w misji stabilizacyjnej w Iraku. Wyróżniony odznaką „Centrum Kontroli Ruchu Lotniczego Wojsk Lotniczych i Obrony Powietrznej Kraju”, medalami: „Za Zasługi dla Obronności Kraju”, „Wielonarodowej Dywizji Centrum - Południe”, „Gwiazdą Iraku”. Po zakończonej służbie wojskowej praca w strukturach cywilnej służby ruchu lotniczego. Czynny członek zarządu Aeroklubu Północnego Mazowsza w Przasnyszu. Pilot samolotowy i szybowcowy, instruktor szkolenia teoretycznego. Uczestniczy w wielu pokazach lotniczych jako kierownik lotów oraz pilot w rekonstrukcjach historycznych.
Informacja o WYKŁADOWCY
ALEKSANDER PYTEL
Młody, ambitny pilot samolotowy, latający zawodowo na samolocie Airbus A320, a wcześniej na Bombardierze Q400 i ATR 42/72, jest specjalistą w dziedzinie nawigacji lotniczej.
Absolwent studiów inżynierskich i magisterskich na Wydziale Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej na kierunku Lotnictwo i kosmonautyka, specjalność awionika.
Jest także czynnym instruktorem samolotowym, szkolącym adeptów sztuki latania zarówno na samolotach jak i na symulatorach lotu do uprawnienia do lotów według przepisów IFR.
Młody, ambitny pilot samolotowy, latający zawodowo na samolocie Airbus A320, a wcześniej na Bombardierze Q400 i ATR 42/72, jest specjalistą w dziedzinie nawigacji lotniczej.
Absolwent studiów inżynierskich i magisterskich na Wydziale Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej na kierunku Lotnictwo i kosmonautyka, specjalność awionika.
Jest także czynnym instruktorem samolotowym, szkolącym adeptów sztuki latania zarówno na samolotach jak i na symulatorach lotu do uprawnienia do lotów według przepisów IFR.
Informacja o WYKŁADOWCY
CEZARY SUBIETA
Przygodę z lotnictwem rozpocząłem w 1985 roku w Aeroklubie Białostockim, z którym związany jestem do dziś. Na swoim koncie mam sukcesy sportowe jako uczestnik w wielu zawodach spadochronowych. Jestem członkiem Polskiej Kadry Narodowej. Od 1995 roku jestem aktywnym instruktorem spadochronowym w wielu klubach w Polsce i za granicą, Jestem instruktorem AFF (Accelerated Freefall) i “Tandem Pilot”.
Łącznie wykonałem ponad 5000 skoków spadochronowych. Od niedawna realizuję się też jako pilot szybowcowy.
Przygodę z lotnictwem rozpocząłem w 1985 roku w Aeroklubie Białostockim, z którym związany jestem do dziś. Na swoim koncie mam sukcesy sportowe jako uczestnik w wielu zawodach spadochronowych. Jestem członkiem Polskiej Kadry Narodowej. Od 1995 roku jestem aktywnym instruktorem spadochronowym w wielu klubach w Polsce i za granicą, Jestem instruktorem AFF (Accelerated Freefall) i “Tandem Pilot”.
Łącznie wykonałem ponad 5000 skoków spadochronowych. Od niedawna realizuję się też jako pilot szybowcowy.
Informacja o WYKŁADOWCY
KLAUDIUSZ DYBOWSKI
Jest specjalistą w dziedzinie Służby Informacji Lotniczej oraz planowania lotów.
Klaudiusz Dybowski pracuje nieprzerwanie w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej od ponad 45 lat.
W ciągu tych lat pracował w komórkach zajmujących się m.in. kontrolą ruchu lotniczego (TWR / APP), projektowaniem instrumentalnych procedur podejścia i odlotu, zarządzaniem przestrzenią powietrzną na poziomie strategicznym oraz zapewnianiem służby informacji lotniczej. W latach od 1992 do 2007 był szefem tej służby w Polsce. Brał udział w kilku dużych projektach m.in przy wprowadzaniu układu geodezyjnego WGS-84 w Polsce, wdrażaniu zarządzania jakością (norma ISO) w AIS, zmianie AIP z 8. na 3. rozdziałowe. Jest także doświadczonym, wieloletnim wykładowcą przedmiotów związanych z lotnictwem.
Od 2010 roku pracuje w Ośrodku Szkolenia Personelu ATS PAŻP, w którym prowadzi zajęcia z zakresu AIS, planu lotu, wyposażenia, zarządzania przepływem ruchu lotniczego oraz zarządzania przestrzenią powietrzną.
Jest specjalistą w dziedzinie Służby Informacji Lotniczej oraz planowania lotów.
Klaudiusz Dybowski pracuje nieprzerwanie w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej od ponad 45 lat.
W ciągu tych lat pracował w komórkach zajmujących się m.in. kontrolą ruchu lotniczego (TWR / APP), projektowaniem instrumentalnych procedur podejścia i odlotu, zarządzaniem przestrzenią powietrzną na poziomie strategicznym oraz zapewnianiem służby informacji lotniczej. W latach od 1992 do 2007 był szefem tej służby w Polsce. Brał udział w kilku dużych projektach m.in przy wprowadzaniu układu geodezyjnego WGS-84 w Polsce, wdrażaniu zarządzania jakością (norma ISO) w AIS, zmianie AIP z 8. na 3. rozdziałowe. Jest także doświadczonym, wieloletnim wykładowcą przedmiotów związanych z lotnictwem.
Od 2010 roku pracuje w Ośrodku Szkolenia Personelu ATS PAŻP, w którym prowadzi zajęcia z zakresu AIS, planu lotu, wyposażenia, zarządzania przepływem ruchu lotniczego oraz zarządzania przestrzenią powietrzną.