Zestaw wykładów do: Seminarium Instruktorów Samolotowych

screenshot
Seminarium FI(A)

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
AKADEMIA PILOTÓW
Oferujemy szkolenia praktyczne PPL(A), LAPL(A). Korzystamy z lotniska EPZT. Droga startowa RWY 680x20 - asfalt. Szkolimy na samolotach CRUISER PS-28
Szkolimy do:
PPL(A)
LAPL(A)
VFR NOC
A także na typ samolotu :)
Oferujemy też wypożyczenia samolotów do budowy nalotu.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB BIAŁOSTOCKI
U nas nauczysz się latać szybowcem, skoczysz ze spadochronem lub siądziesz za sterami prawdziwego samolotu. Jeżeli marzyłeś kiedykolwiek, żeby samodzielnie zasiąść za sterami samolotu lub szybowca to właśnie teraz masz do tego niepowtarzalną okazję. Weź udział w szkoleniu w Aeroklubie Białostockim i spójrz na świat z góry. Nasi instruktorzy nauczą Cię pewnego i bezpiecznego pilotażu szybko i w dogodnym dla Ciebie czasie. Terminy szkoleń ustalasz indywidualnie ze swoim instruktorem.
Informacja o PARTNERZE
SKYDREAM SP. Z O. O.
Firma SKYDREAM zrodziła się z miłości do latania. Grupa ludzi, kochających spędzać długie godziny za sterami samolotów postanowiła uczynić ze swojego hobby cos więcej. Połączono pasję, energię, pomysłowość i technologię tworząc firmę pomagającą spełnić sny o lataniu, podbijaniu przestrzeni powietrznej i zdobywaniu nieznanego. W 2012 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Pipistrel - lidera wśród producentów samolotów ultralekkich. W 2015 uzupełniliśmy naszą ofertę o kolejny samolot, model VL-3 produkcji firmy JMB Aircraft. SKYDREAM proponuje swoim klientom wszystko co najlepsze w sferze latania. Najlepszą awionikę, najpiękniejszy design, najlepsze osiągi i niezawodność w kwestii bezpieczeństwa wszystkich oferowanych produktów. Do szkolenia używamy samolotów Pipistrel Alpha Trainer. Ich znakomite właściwości szkoleniowe potwierdza fakt wygrania prestiżowego kontraktu na samolot szkolenia wstępnego dla Indyjskich Sił Powietrznych. Szkolenia prowadzimy głównie na lotnisku Bielsko-Biała Aleksandrowice gdzie mieści się biuro naszej firmy, hangar i sala szkoleniowa.
Informacja o PARTNERZE
NOBILE AVIATION SP. Z O.O.
Ośrodek Szkolenia FLYGYRO oferuje szkolenie do

Świadectwa Kwalifikacji Wiatrakowca Ultralekkiego UAGP

Mamy do dyspozycji nowoczesne i niezawodne wiatrakowce Cavalon, Calidus, MTOsport niemieckiego producenta AutoGyro GMBH oraz doświadczoną kadrę instruktorską.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie

loading