Informacja o WYKŁADOWCY
ANDRZEJ WYBRANIEC
Andrzej Wybraniec - jest pilotem samolotowym i instruktorem wiatrakowcowym.
Posiadam uprawnienia mechanika poświadczenie obsługi samolotu i wiatrakowca.
Ukończyłem Uniwersytet Śląski Nauki Polityczne ze specjalnością dziennikarską
Swoje kwalifikacje lotnicze zdobywałem i podnosiłem w ośrodkach szkoleniowych na Kaszubach, Mazurach i na Dolnym Śląsku. Szkolę kandydatów na pilotów na lotnisku Aeroklubu Gliwickiego. Współpracuję z firmami geodezyjnymi, wykonując loty fotogrametryczne z użyciem skanera laserowego. Propaguję latanie wiatrakowcem, występuję na wielu pokazach i piknikach lotniczych. Jako jedyny pilot wiatrakowca prezentowałem swoją maszynę i umiejętności pilotażu dwukrotnie na pokazach w Radomiu w latach 2017-2018. Jestem pasjonatem lotów nad górami, zwłaszcza nad Beskidami i Bieszczadami, ale nie stronię też przed pokazami nad bałtyckimi plażami Gdyni.
Wiatrakowce cenie głównie za małą wrażliwość na niebezpieczne stany lotu, duży komfort lotu mimo termiki i turbulencji, krótki start a zwłaszcza krótkie lądowanie. Ta cecha potrafi ustrzec pilota przed niejednokrotnie fatalnymi skutkami awaryjnego.
Andrzej Wybraniec - jest pilotem samolotowym i instruktorem wiatrakowcowym.
Posiadam uprawnienia mechanika poświadczenie obsługi samolotu i wiatrakowca.
Ukończyłem Uniwersytet Śląski Nauki Polityczne ze specjalnością dziennikarską
Swoje kwalifikacje lotnicze zdobywałem i podnosiłem w ośrodkach szkoleniowych na Kaszubach, Mazurach i na Dolnym Śląsku. Szkolę kandydatów na pilotów na lotnisku Aeroklubu Gliwickiego. Współpracuję z firmami geodezyjnymi, wykonując loty fotogrametryczne z użyciem skanera laserowego. Propaguję latanie wiatrakowcem, występuję na wielu pokazach i piknikach lotniczych. Jako jedyny pilot wiatrakowca prezentowałem swoją maszynę i umiejętności pilotażu dwukrotnie na pokazach w Radomiu w latach 2017-2018. Jestem pasjonatem lotów nad górami, zwłaszcza nad Beskidami i Bieszczadami, ale nie stronię też przed pokazami nad bałtyckimi plażami Gdyni.
Wiatrakowce cenie głównie za małą wrażliwość na niebezpieczne stany lotu, duży komfort lotu mimo termiki i turbulencji, krótki start a zwłaszcza krótkie lądowanie. Ta cecha potrafi ustrzec pilota przed niejednokrotnie fatalnymi skutkami awaryjnego.
Przedmiot:
Procedury operacyjne - UAG(L),
Wykład z kursów:
-
"UAG(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca" - program kursu
-
"UAG(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca (kurs skrócony)" - program kursu
-
"Odnowienie - kurs do Świadectwa Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca"
-
"Odnowienie - kurs do Świadectwa Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca (skrócony)"
Wykład z kursów:
-
"UAG(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca" - program kursu
-
"UAG(L) - Świadectwo Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca (kurs skrócony)" - program kursu
-
"Odnowienie - kurs do Świadectwa Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca"
-
"Odnowienie - kurs do Świadectwa Kwalifikacji Pilota Wiatrakowca (skrócony)"