Zestaw wykładów do: PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego
Program kursu "PPL(A) - licencja pilota samolotowego turystycznego"
PARTNERZY
Informacja o PARTNERZE
NOBILE AVIATION SP. Z O.O.
Ośrodek Szkolenia FLYGYRO oferuje szkolenie do
Świadectwa Kwalifikacji Wiatrakowca Ultralekkiego UAGP
Mamy do dyspozycji nowoczesne i niezawodne wiatrakowce Cavalon, Calidus, MTOsport niemieckiego producenta AutoGyro GMBH oraz doświadczoną kadrę instruktorską.
Ośrodek Szkolenia FLYGYRO oferuje szkolenie do
Świadectwa Kwalifikacji Wiatrakowca Ultralekkiego UAGP
Mamy do dyspozycji nowoczesne i niezawodne wiatrakowce Cavalon, Calidus, MTOsport niemieckiego producenta AutoGyro GMBH oraz doświadczoną kadrę instruktorską.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB RADOMSKI LOTNISKO PIASTÓW
Od lat interesujesz się lotnictwem, od lat chodzisz z głową zwróconą w stronę błękitnego nieba, wypatrując smukłych kształtów lśniących w słońcu samolotów, szybowców, krążących w kominach termicznych ptaków. Jeśli to co przeczytałaś /-eś dotyczy Ciebie to znak, że wreszcie przyszła pora spełnić swoje marzenia. Zapisz się na szkolenie w naszym aeroklubie!
Od lat interesujesz się lotnictwem, od lat chodzisz z głową zwróconą w stronę błękitnego nieba, wypatrując smukłych kształtów lśniących w słońcu samolotów, szybowców, krążących w kominach termicznych ptaków. Jeśli to co przeczytałaś /-eś dotyczy Ciebie to znak, że wreszcie przyszła pora spełnić swoje marzenia. Zapisz się na szkolenie w naszym aeroklubie!
Informacja o PARTNERZE
NAVCOM SYSTEMS FLY SP Z O.O.
Wybierz Navcom Systems Fly jako swoją szkołę lotniczą z wielu powodów: nasza siedziba mieści się Świdniku, bezpośrednio przy międzynarodowym porcie lotniczym Lublin co ułatwia komunikację i dojazd, wszystkie loty wykonywane są w przestrzeni kontrolowanej dużego lotniska, co gwarantuje opiekę profesjonalnych kontrolerów ruchu lotniczego w trakcie lotów, a także daje możliwość bardziej kompletnego i pełniejszego nabycia kompetencji komunikacji i współpracy ze służbami ruchu lotniczego, przydatnych w lataniu rekreacyjnym i niezbędnych w lataniu zawodowym.
Zapraszamy na szkolenia samolotowe i śmigłowcowe!
Pełna oferta w PDF
Wybierz Navcom Systems Fly jako swoją szkołę lotniczą z wielu powodów: nasza siedziba mieści się Świdniku, bezpośrednio przy międzynarodowym porcie lotniczym Lublin co ułatwia komunikację i dojazd, wszystkie loty wykonywane są w przestrzeni kontrolowanej dużego lotniska, co gwarantuje opiekę profesjonalnych kontrolerów ruchu lotniczego w trakcie lotów, a także daje możliwość bardziej kompletnego i pełniejszego nabycia kompetencji komunikacji i współpracy ze służbami ruchu lotniczego, przydatnych w lataniu rekreacyjnym i niezbędnych w lataniu zawodowym.
Zapraszamy na szkolenia samolotowe i śmigłowcowe!
Pełna oferta w PDF
Informacja o PARTNERZE
AKADEMIA PILOTÓW
Oferujemy szkolenia praktyczne PPL(A), LAPL(A). Korzystamy z lotniska EPZT. Droga startowa RWY 680x20 - asfalt. Szkolimy na samolotach CRUISER PS-28
Szkolimy do:
PPL(A)
LAPL(A)
VFR NOC
A także na typ samolotu :)
Oferujemy też wypożyczenia samolotów do budowy nalotu.
Oferujemy szkolenia praktyczne PPL(A), LAPL(A). Korzystamy z lotniska EPZT. Droga startowa RWY 680x20 - asfalt. Szkolimy na samolotach CRUISER PS-28
Szkolimy do:
PPL(A)
LAPL(A)
VFR NOC
A także na typ samolotu :)
Oferujemy też wypożyczenia samolotów do budowy nalotu.