PARTNERZY
Informacja o PARTNERZE
FLY SERVICE SP.ZO.O.
Centrum szkolenia lotniczego Fly Service sp.zo.o.
Twoje latanie zaczyna się TU — rozpocznij praktykę PPL(A) w Fly Service ✈️
Dzień dobry,
Skoro masz już za sobą teorię PPL(A), czas na część najważniejszą — prawdziwe latanie.
W Fly Service wierzymy, że każdy pilot zaczyna od marzenia, ale skrzydła zyskuje dopiero w powietrzu. Chcemy zaprosić Cię do rozpoczęcia szkolenia praktycznego właśnie u nas.
Wielu kandydatów obawia się szkolenia na dużym lotnisku komunikacyjnym.
To naturalne — dopóki nie spróbowali.
Po pierwszych lotach wszyscy mówią to samo:
👉 „To jest dużo łatwiejsze, niż myślałem.”
👉 „Ogromne wsparcie instruktorów daje poczucie pełnego bezpieczeństwa.”
👉 „Czuję, że naprawdę uczę się latać jak zawodowy pilot.”
I właśnie o to chodzi.
Latając na EPWR:
od początku uczysz się współpracy z kontrolerami ATC,
nabierasz pewności i świadomości operacyjnej,
latasz w stabilnym, bezpiecznym ruchu,
masz idealne warunki do szkolenia nocnego.
To przewaga, która zostaje na całe życie pilota.
Jeśli marzysz o tym, żeby naprawdę LATAĆ — Fly Service jest miejscem, w którym to marzenie stanie się rzeczywistością.
Czekamy na Ciebie w kokpicie ✈️
Pozdrawiamy,
Fly Service Sp. z o.o.
Stopka:
✉️ office@fly-service.eu
📞 +48 696 590 737
Centrum szkolenia lotniczego Fly Service sp.zo.o.
Twoje latanie zaczyna się TU — rozpocznij praktykę PPL(A) w Fly Service ✈️
Dzień dobry,
Skoro masz już za sobą teorię PPL(A), czas na część najważniejszą — prawdziwe latanie.
W Fly Service wierzymy, że każdy pilot zaczyna od marzenia, ale skrzydła zyskuje dopiero w powietrzu. Chcemy zaprosić Cię do rozpoczęcia szkolenia praktycznego właśnie u nas.
Wielu kandydatów obawia się szkolenia na dużym lotnisku komunikacyjnym.
To naturalne — dopóki nie spróbowali.
Po pierwszych lotach wszyscy mówią to samo:
👉 „To jest dużo łatwiejsze, niż myślałem.”
👉 „Ogromne wsparcie instruktorów daje poczucie pełnego bezpieczeństwa.”
👉 „Czuję, że naprawdę uczę się latać jak zawodowy pilot.”
I właśnie o to chodzi.
Latając na EPWR:
od początku uczysz się współpracy z kontrolerami ATC,
nabierasz pewności i świadomości operacyjnej,
latasz w stabilnym, bezpiecznym ruchu,
masz idealne warunki do szkolenia nocnego.
To przewaga, która zostaje na całe życie pilota.
Jeśli marzysz o tym, żeby naprawdę LATAĆ — Fly Service jest miejscem, w którym to marzenie stanie się rzeczywistością.
Czekamy na Ciebie w kokpicie ✈️
Pozdrawiamy,
Fly Service Sp. z o.o.
Stopka:
✉️ office@fly-service.eu
📞 +48 696 590 737
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie
Informacja o PARTNERZE
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB SŁUPSKI
Aeroklub Słupski oraz Szkoła Aeroklubu Słupskiego serdecznie zaprasza wszystkich chętnych na szkolenia szybowcowe(licencja SPL), samolotowe (licencja PPL(A)/LAPL(A)) a także paralotniowe. Gwarantujemy indywidualne podejście i dogodne godziny nauczania.
Aeroklub Słupski, Lotnisko Słupsk - Krępa.
Kamil Kaszkur
tel.: +48 791 002 278
e-mail: dyrektor@aeroklub.slupsk.pl
*Istnieje możliwość noclegu / Do plaż Morza Bałtyckiego 30-40 minut jazdy autem.
Aeroklub Słupski oraz Szkoła Aeroklubu Słupskiego serdecznie zaprasza wszystkich chętnych na szkolenia szybowcowe(licencja SPL), samolotowe (licencja PPL(A)/LAPL(A)) a także paralotniowe. Gwarantujemy indywidualne podejście i dogodne godziny nauczania.
Aeroklub Słupski, Lotnisko Słupsk - Krępa.
Kamil Kaszkur
tel.: +48 791 002 278
e-mail: dyrektor@aeroklub.slupsk.pl
*Istnieje możliwość noclegu / Do plaż Morza Bałtyckiego 30-40 minut jazdy autem.
Informacja o PARTNERZE
EVAIR
Podstawowym szkoleniem jest Licencja Pilota Samolotowego PPL(A) z rozszerzeniem o loty doszkalające, metodyczne i VFR noc. Poza tym szkolimy do LAPL oraz instruktorów szybowcowych.
Podstawowym szkoleniem jest Licencja Pilota Samolotowego PPL(A) z rozszerzeniem o loty doszkalające, metodyczne i VFR noc. Poza tym szkolimy do LAPL oraz instruktorów szybowcowych.