Zestaw wykładów do: SPL - licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony)

Uwaga!
Szkolenie SPL – licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom co najmniej jednej z licencji: PPL(A), PPL(H), LAPL(A), LAPL(H), BPL.

Program kursu "SPL - licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony)" 

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB BIAŁOSTOCKI
U nas nauczysz się latać szybowcem, skoczysz ze spadochronem lub siądziesz za sterami prawdziwego samolotu. Jeżeli marzyłeś kiedykolwiek, żeby samodzielnie zasiąść za sterami samolotu lub szybowca to właśnie teraz masz do tego niepowtarzalną okazję. Weź udział w szkoleniu w Aeroklubie Białostockim i spójrz na świat z góry. Nasi instruktorzy nauczą Cię pewnego i bezpiecznego pilotażu szybko i w dogodnym dla Ciebie czasie. Terminy szkoleń ustalasz indywidualnie ze swoim instruktorem.
Informacja o PARTNERZE
EVAIR
Podstawowym szkoleniem jest Licencja Pilota Samolotowego PPL(A) z rozszerzeniem o loty doszkalające, metodyczne i VFR noc. Poza tym szkolimy do LAPL oraz instruktorów szybowcowych.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie

Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ELBLĄSKI
Aeroklub Elbląski jest stowarzyszeniem z tradycjami. Oferujemy kursy teoretyczne i praktyczne do licencji: pilota samolotowego [PPL(A)] i samolotów lekkich [LAPL (A)], a także pilota szybowcowego [SPL]. Nasza kadra instruktorska jest bardzo doświadczona, mamy u siebie także kilku mistrzów. W Elblągu latamy już od ponad 100 lat - dołącz do nas i Ty!
Zapraszamy do szkolenia w roku 2018!
Kontakt: biuro@aeroklubelblaski.pl, tel. 668049683
Informacja o PARTNERZE
FLY SERVICE SP.ZO.O.
Centrum szkolenia lotniczego Fly Service sp.zo.o.

Twoje latanie zaczyna się TU — rozpocznij praktykę PPL(A) w Fly Service ✈️

Dzień dobry,
Skoro masz już za sobą teorię PPL(A), czas na część najważniejszą — prawdziwe latanie.
W Fly Service wierzymy, że każdy pilot zaczyna od marzenia, ale skrzydła zyskuje dopiero w powietrzu. Chcemy zaprosić Cię do rozpoczęcia szkolenia praktycznego właśnie u nas.

Wielu kandydatów obawia się szkolenia na dużym lotnisku komunikacyjnym.
To naturalne — dopóki nie spróbowali.
Po pierwszych lotach wszyscy mówią to samo:

👉 „To jest dużo łatwiejsze, niż myślałem.”
👉 „Ogromne wsparcie instruktorów daje poczucie pełnego bezpieczeństwa.”
👉 „Czuję, że naprawdę uczę się latać jak zawodowy pilot.”

I właśnie o to chodzi.

Latając na EPWR:

od początku uczysz się współpracy z kontrolerami ATC,

nabierasz pewności i świadomości operacyjnej,

latasz w stabilnym, bezpiecznym ruchu,

masz idealne warunki do szkolenia nocnego.

To przewaga, która zostaje na całe życie pilota.

Jeśli marzysz o tym, żeby naprawdę LATAĆ — Fly Service jest miejscem, w którym to marzenie stanie się rzeczywistością.

Czekamy na Ciebie w kokpicie ✈️

Pozdrawiamy,
Fly Service Sp. z o.o.

Stopka:

✉️ office@fly-service.eu

📞 +48 696 590 737
loading