Zestaw wykładów do: BPL - licencja pilota balonowego (kurs skrócony)

Uwaga!
BPL – licencja pilota balonowego (kurs skrócony -1) dedykowany jest tylko posiadaczom (ważnej) jednej z licencji: SPL, PPL(A) lub PPL(H).

Program kursu "BPL - licencja pilota balonowego (kurs skrócony)" 

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
REDWINGS TRAINING&CONSULTING
Ośrodek Szkoleniowy REDWINGS Training&Consulting w Cianowicach k.Krakowa oraz w Toruniu, jest szkołą pilotażu dla operatorów UAV dla których wykonywanie lotów w zakresie VLOS oraz BVLOS jest życiową pasją. Aby umożliwić to naszym studentom do ich dyspozycji oddajemy symulatory oraz trawiaste lądowisko w pobliżu Ośrodka. Nasi instruktorzy z doświadczeniem wojskowym, wykonywali misje w kraju i za granicą, wprowadzą Was w bezpieczne wykonywanie misji bezzałogowymi statkami powietrznymi, oraz wskażą jak bezpiecznie poruszać się w przestrzeni powietrznej.
Ośrodek nasz oferuje szkolenia VLOS, BVLOS, INS, szkolenia dla służb mundurowych i inne wg zamówień i potrzeb klienta. Oferujemy pełne wyposażenie m.in. w materiały szkoleniowe.
Zapraszamy serdecznie
więcej informacji na naszej stronie www.redwings.com.pl ; lub pod nr tel. 504089663 (Cianowice); 506 708 628 (Toruń)
Serdecznie zapraszamy
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB PODHALAŃSKI
Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji turystycznej PPL(A). Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152, 172. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska, również komunikacyjne. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 45 godzin lotu w tym 10 godzin samodzielnie i zdobędzie umiejętności przewidziane w programie.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenie szybowcowe do licencji szybowcowej SPL. Uzyskanie licencji pilota szybowcowego składa się z kliku etapów. Pierwszym etapem jest tzw. szkolenie podstawowe (60 godzin szkolenia teoretycznego plus szkolenie praktyczne minimum 27 lotów z instruktorem oraz 5 samodzielnych). Praktyczne szkolenie podstawowe odbywa się na szybowcach Bocian metodą startu za samolotem holującym. Po ukończeniu szkolenia podstawowego można kontynuować w Aeroklubie Podhalańskim dalsze szkolenie: zadania z celności lądowania, nauka lotów termicznych i przelotów, loty na szybowcu jednomiejscowym itp. Szkolenie takie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego. Po pozytywnie zdanym egzaminie pilot otrzymuje licencje szybowcowa SPL uprawniającą do samodzielnego wykonywania lotów.

Aeroklub Podhalański prowadzi szkolenia samolotowe do licencji samolotowej LAP(L).Szkolenie przebiega w dwóch etapach: teoretycznym i praktycznym. Po zaliczeniu egzaminu z wiedzy zdobytej na kursie teoretycznym rozpoczyna się szkolenie praktyczne na samolocie Cessna 152. Szkolenie obejmuje między innymi podstawy pilotażu, loty po kręgu, strefy pilotażowe, loty samodzielne i loty po trasach nawigacyjnych na inne lotniska. Praktyka kończy się, gdy uczeń-pilot wylata co najmniej 30 godzin lotu w tym 6 godzin samodzielnie i zdobędzie

Informacja o PARTNERZE
FLY SERVICE SP.ZO.O.
Centrum szkolenia lotniczego Fly Service sp.zo.o.

Twoje latanie zaczyna się TU — rozpocznij praktykę PPL(A) w Fly Service ✈️

Dzień dobry,
Skoro masz już za sobą teorię PPL(A), czas na część najważniejszą — prawdziwe latanie.
W Fly Service wierzymy, że każdy pilot zaczyna od marzenia, ale skrzydła zyskuje dopiero w powietrzu. Chcemy zaprosić Cię do rozpoczęcia szkolenia praktycznego właśnie u nas.

Wielu kandydatów obawia się szkolenia na dużym lotnisku komunikacyjnym.
To naturalne — dopóki nie spróbowali.
Po pierwszych lotach wszyscy mówią to samo:

👉 „To jest dużo łatwiejsze, niż myślałem.”
👉 „Ogromne wsparcie instruktorów daje poczucie pełnego bezpieczeństwa.”
👉 „Czuję, że naprawdę uczę się latać jak zawodowy pilot.”

I właśnie o to chodzi.

Latając na EPWR:

od początku uczysz się współpracy z kontrolerami ATC,

nabierasz pewności i świadomości operacyjnej,

latasz w stabilnym, bezpiecznym ruchu,

masz idealne warunki do szkolenia nocnego.

To przewaga, która zostaje na całe życie pilota.

Jeśli marzysz o tym, żeby naprawdę LATAĆ — Fly Service jest miejscem, w którym to marzenie stanie się rzeczywistością.

Czekamy na Ciebie w kokpicie ✈️

Pozdrawiamy,
Fly Service Sp. z o.o.

Stopka:

✉️ office@fly-service.eu

📞 +48 696 590 737
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB NOWY TARG
Aeroklub Nowy Targ prowadzi szkolenia teoretyczne i praktyczne do licencji pilota turystycznego PPL(A), LAPL(A), licencji szybowcowej SPL oraz licencji balonowej BPL. Jeśli nie jesteś pewien, czy latanie jest dla Ciebie, przyjdź na lotnisko gdzie chętnie udzielimy Ci informacji, pokażemy sprzęt i zorganizujemy lot zapoznawczy, podczas którego poznasz smak latania.

Szkolenie szybowcowe jest zazwyczaj pierwszym krokiem na drodze do kariery lotniczej. Umożliwia poznanie podstawowych zasad pilotażu i wiedzy m.in. z zakresu meteorologii, nawigacji i przepisów lotniczych.

Latanie balonami, szybowcami i samolotami łączy jedno – powietrze, w którym się unosimy. Jednak zasady sterowania balonem w niczym nie przypominają tych szybowcowych, czy samolotowych. Również wrażenia z lotów są zdecydowanie inne. Z kosza spokojnie przemieszczającego się balonu można właściwie bez ograniczeń podziwiać piękno ziemi z różnych wysokości. Baloniarstwo to również sport, którego uprawianie jest wbrew pozorom niezwykle ekscytujące.

Jak wygląda u nas latanie - zobacz film.

Zapraszamy do Nowego Targu - Najpiękniej położone lotnisko w Polsce.
Informacja o PARTNERZE
loading