Szkoła lotnicza Avioner - Zapraszamy

Wypełnij poniższy formularz i rozpocznij szkolenie.
* - pole obowiązkowe
Uwaga!
Świadectwo Kwalifikacji Operatora Bezzałogowego Statku Powietrznego można otrzymać mając ukończone 18 lat.
Uwaga!
Licencję pilota samolotowego turystycznego PPL(A) można otrzymać mając ukończone 17 lat.
Uwaga!
Licencję pilota szybowcowego można otrzymać mając ukończone 16 lat.

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
REDWINGS TRAINING&CONSULTING
Ośrodek Szkoleniowy REDWINGS Training&Consulting w Cianowicach k.Krakowa oraz w Toruniu, jest szkołą pilotażu dla operatorów UAV dla których wykonywanie lotów w zakresie VLOS oraz BVLOS jest życiową pasją. Aby umożliwić to naszym studentom do ich dyspozycji oddajemy symulatory oraz trawiaste lądowisko w pobliżu Ośrodka. Nasi instruktorzy z doświadczeniem wojskowym, wykonywali misje w kraju i za granicą, wprowadzą Was w bezpieczne wykonywanie misji bezzałogowymi statkami powietrznymi, oraz wskażą jak bezpiecznie poruszać się w przestrzeni powietrznej.
Ośrodek nasz oferuje szkolenia VLOS, BVLOS, INS, szkolenia dla służb mundurowych i inne wg zamówień i potrzeb klienta. Oferujemy pełne wyposażenie m.in. w materiały szkoleniowe.
Zapraszamy serdecznie
więcej informacji na naszej stronie www.redwings.com.pl ; lub pod nr tel. 504089663 (Cianowice); 506 708 628 (Toruń)
Serdecznie zapraszamy
Informacja o PARTNERZE
BB AERO
BB-Aero, to pierwsza w Polsce prywatną Organizacją Szkolenia Lotniczego, która zgodnie z posiadanym certyfikatem Urzędu Lotnictwa Cywilnego szkoli do uzyskania:
- licencji pilota szybowcowego – SPL,
- licencji pilota szybowcowego rekreacyjnego - LAPL(S),
- uprawnienia Akrobacja (szybowce).
Do szkolenia praktycznego używamy dwóch nowoczesnych polskich wyciągarek z Ropczyc WS-02-JK z linami syntetycznymi i dwóch dwuosobowych szybowców SZD-9bis-E Bocian oraz dwuosobowego SZD-54-2 Perkoz i jednoosobowego Astir CS Jeans.
Jesteśmy również Podmiotem Szkolącym wpisanym do rejestru Podmiotów Szkolących w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego prowadzącym szkolenia do uzyskania:
- Świadectwa Kwalifikacji Pilota Statku Powietrznego (UACP) o maksymalnej masie startowej (MTOM) do 495 kg,
- uprawnienia podstawowego do pilotowania samolotów ultralekkich lądowych – UAP(L),
- do uzyskania uprawnienia instruktora samolotu ultralekkiego INS(A).
Zgodnie z Programem Szkoleń Specjalistycznych pilotów UAP(L) szkolimy do wykonywania lotów:
- połączonych z holowaniem szybowców,
- połączonych z holowaniem banerów,
- w przestrzeni kontrolowanej (CVFR),
- grupowych.
Do szkolenia praktycznego używamy samolotów ultralekkich: WT-9 Dynamic i 3Xtrim Nawigator UL.
Posiadamy Certyfikat Przewoźnika Lotniczego, który upoważnia do wykonywania operacji zarobkowego transportu lotniczego na szybowcach.
Wykonujemy usługi fotografii i reklamy powietrznej (holowanie banerów) na ultralekkich statkach powietrznych zgodnie ze zgłoszeniem do Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego i Instrukcją Operacyjną AWC USP.
Szkolimy na lotnisku Gotartowice w Rybniku (EPRG) i na lądowisku Biała Podlaska (EPBP).
Zapraszamy, szczegółowe informacje na naszej stronie internetowej: www.bb-aero.pl oraz pod telefonami: +48 512 488 969 +48 604 970 721
Informacja o PARTNERZE
PYRLANDIA BOOGIE ANNA BENETURSKA
Ośrodek Szkolenia Lotniczego PL/ATO-80 Pyrlandia Boogie prowadzi szkolenia turystyczne i zawodowe na śmigłowcach oraz samolotach: PPL, CPL, FI, NOC oraz szkolenia na typ śmigłowca TR Robinson 44. W naszej flocie posiadamy samoloty Socata Rallye 235, Cessna 150 oraz śmigłowiec R44. Prowadzimy również szkolenie TR SMG-92 Finist SET (Single Engine Turbine). Zapraszamy także na kursy spadochronowe. Podanie na szkolenie można pobrać na stronie www.pyrlandia-boogie.pl - zakładka dokumenty.

Aby uzyskać informacje o pozostałych kursach prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy: 692-400-358 oraz strefa@pyrlandia-boogie.pl
Informacja o PARTNERZE
ATO AEROKLUB NADWIŚLAŃSKI

Przy naszej pomocy można tanio, fachowo i bezpiecznie zdobyć licencje pilota samolotowego i szybowcowego. Zapewniamy profesjonalne szkolenia w miłej, koleżeńskiej atmosferze. Każdy, kto się do nas przyłączy zyska nowe umiejętności i przyjaciół oraz przeżyje niezapomnianą przygodę!

Lisie Kąty to:
- pięknie położone lotnisko
- profesjonalny ośrodek szkolenia ATO
- młoda i dynamiczna kadra kierownicza i szkoleniowa
- wykwalifikowana kadra techniczna
- pełne zaplecze hotelowe i gastronomiczne
- dostęp do dużej i różnorodnej floty szybowcowej i samolotowej
- bogate tradycje
- miła, przyjacielska atmosfera

Chciałbyś rozpocząć latanie w Lisich? Skontaktuj się z nami już teraz!
www.lisie.pl
wyszkolenie@lisie.pl

Informacja o PARTNERZE
CELIER AVIATION
Firma CELIER Aviation produkuje od 2006 roku najbezpieczniejsze na świecie maszyny latające - dwu i trzy osobowe Wiatrakowce Xenon oraz również większy model C-44.
Latanie Wiatrakowcem jest wspaniałą przygodą, ekscytującą oraz bezpieczną dającą nieporównywalne z niczym innym doznania i przyjemność. Jest przy tym łatwe do opanowania bowiem już po 20 godzinach spędzonych w powietrzu możemy zdobyć uprawnienia i samodzielnie pilotować naszą maszynę.
Śmigłowiec Żyroskopowy z angielska Gyrocopter po polsku Wiatrakowiec wygląda jak mały helikopter jednak nim nie jest, największą różnicą jest to, że w wiatrakowcu silnik nie napędza głównego wirnika.
Wirnik jest samo napędzany powietrzem przepływającym pomiędzy łopatami,nazywamy to „autorotacją”
Gyro nie potrzebuje tylnego ogonowego wirnika. Jako, że silnik nie napędza głównego wirnika i nie jest z nim połączony, sytuacja kiedy następuje wyłączenie silnika (zamierzone lub awaryjne) w żaden sposób nie wpływa na bezpieczeństwo lotu. To wszystko razem plus bardzo krótki dobieg po lądowaniu (możemy wylądować niemal na trawniku przed domem) czynią Gyrocopter najbezpieczniejszym statkiem powietrznym na Świecie.
W dniu dzisiejszym Gyrocoptery ultralekkie to dwu lub trzy-miejscowe statki powietrzne posiadające maksymalną MTOW (maximum take-off weight ) nie przekraczającą 560 kg. Nowoczesne wiatrakowce oferują świetne osiągi (prędkość max do 200 km/h), komfort podróżowania identyczną jak w dużym śmigłowcu oraz współczynnik bezpieczeństwa nie spotykany w innych statkach powietrznych.
loading