Szkoła lotnicza Avioner - Zapraszamy

Wypełnij poniższy formularz i rozpocznij szkolenie.
* - pole obowiązkowe
Uwaga! Wykupienie tylko całego kursu, zaliczenie wykładów i testów etapowych oraz końcowych z wszystkich przedmiotów da Ci prawo do otrzymania zaświadczenia i rozpoczęcia szkolenia praktycznego w powietrzu.
Uwaga!
Świadectwo Kwalifikacji Operatora Bezzałogowego Statku Powietrznego można otrzymać mając ukończone 18 lat.
Uwaga!
Licencję pilota samolotowego turystycznego PPL(A) można otrzymać mając ukończone 17 lat.
Uwaga!
Licencję pilota szybowcowego można otrzymać mając ukończone 16 lat.
Uwaga!
Szkolenie SPL – licencja pilota szybowcowego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom co najmniej jednej z licencji: PPL(A), PPL(H), LAPL(A), LAPL(H), BPL.
Uwaga!
PPL(A) – licencja pilota samolotowego turystycznego (kurs skrócony) dedykowane jest tylko posiadaczom co najmniej jednej z licencji: PPL(H), LAPL(H), SPL, LAPL(S), BP.
0%

Wybierz plik

PARTNERZY

Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ŚWIDNIK
Historia Aeroklubu Świdnik sięga 1952 roku. W ciągu kilkudziesięciu lat wykształciliśmy wielu znakomitych pilotów, a także pasjonatów lotnictwa.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenia szybowcowe i samolotowe. Do dyspozycji mamy m.in. szybowce: PW-6 i SZD 9 – Bocian oraz samoloty: Cessna 152 i PZL 110 Koliber. Szkolenia prowadzimy na lotnisku w Świdniku. Co nas wyróżnia? Najlepsi instruktorzy oraz wspaniała atmosfera!

Więcej informacji na naszej stronie: www.aeroklubswidnik.pl
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB LUBELSKI W RADAWCU
Aeroklub Lubelski powstał w 1927 roku z inicjatywy ludzi spragnionych oderwania się od ziemi. W czasie ponad 80 lat swego istnienia wykształcił rzesze pilotów, którzy odnosili ogromne sukcesy na całym świecie. Dzisiaj organizacja pełni funkcję klubu sportowego propagującego i rozwijającego lotnictwo polskie, głównie w zakresie szkolenia, rekreacji i uprawiania sportów lotniczych. W dobie szybkiego rozwoju lotnictwa komunikacyjnego stanowi źródło potencjalnych kandydatów na przyszłych pilotów zawodowych. Aeroklub stawia zatem na edukację młodzieży i jej rozwój przez angażowanie w sporty lotnicze, które nie tylko kształcą, ale również wychowują, uczą odpowiedzialności, wytrwałości oraz pracowitości.
Ponadto, Aeroklub regularnie świadczy usługi dla firm i instytucji państwowych oraz zapewnia obsługę techniczną statków powietrznych.
W ramach aeroklubu działają sekcje: samolotowa, szybowcowa, spadochronowa, mikrolotowa, modelarska, balonowa oraz klub seniorów lotnictwa. Więcej informacji na www.aeroklub.lublin.pl lub pod nr tel. 605 891 391
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB STALOWOWOLSKI
Aeroklub Stalowowolski działa już od blisko 60 lat, będąc wizytówką lotniczego Podkarpacia. Unikalne warunki terenowe oraz doskonała infrastruktura lotniskowa umożliwiają niemal całoroczne wykonywanie lotów szybowcowych.
Certyfikowany Ośrodek Szkolenia Lotniczego z doświadczoną 15 osobową kadrą instruktorską zapewnia warunki do kompleksowego szkolenia kandydatów na pilotów szybowcowych SPL, oraz do uprawnień instruktora szybowcowego FI(S).
Ostatnie lata to prawie 150 wyszkolonych podstawowo uczniów-pilotów, blisko 40 uzyskanych licencji oraz ponad 20 wyszkolonych instruktorów. W roku 2014 licencję pilota szybowcowego odebrał pierwszy w Polsce pilot niepełnosprawny - od podstaw wyszkolony w naszym Ośrodku.
W latach 2009–2015 Aeroklub był sześciokrotnie organizatorem ogólnopolskich zawodów szybowcowych, w tym m.in. Szybowcowych Mistrzostw Polski w klasach Otwartej, 15m oraz Klub A.

Więcej informacji na naszej stronie: www.aeroklubstalowowolski.pl
Informacja o PARTNERZE
CELIER AVIATION
Firma CELIER Aviation produkuje od 2006 roku najbezpieczniejsze na świecie maszyny latające - dwu i trzy osobowe Wiatrakowce Xenon oraz również większy model C-44.
Latanie Wiatrakowcem jest wspaniałą przygodą, ekscytującą oraz bezpieczną dającą nieporównywalne z niczym innym doznania i przyjemność. Jest przy tym łatwe do opanowania bowiem już po 20 godzinach spędzonych w powietrzu możemy zdobyć uprawnienia i samodzielnie pilotować naszą maszynę.
Śmigłowiec Żyroskopowy z angielska Gyrocopter po polsku Wiatrakowiec wygląda jak mały helikopter jednak nim nie jest, największą różnicą jest to, że w wiatrakowcu silnik nie napędza głównego wirnika.
Wirnik jest samo napędzany powietrzem przepływającym pomiędzy łopatami,nazywamy to „autorotacją”
Gyro nie potrzebuje tylnego ogonowego wirnika. Jako, że silnik nie napędza głównego wirnika i nie jest z nim połączony, sytuacja kiedy następuje wyłączenie silnika (zamierzone lub awaryjne) w żaden sposób nie wpływa na bezpieczeństwo lotu. To wszystko razem plus bardzo krótki dobieg po lądowaniu (możemy wylądować niemal na trawniku przed domem) czynią Gyrocopter najbezpieczniejszym statkiem powietrznym na Świecie.
W dniu dzisiejszym Gyrocoptery ultralekkie to dwu lub trzy-miejscowe statki powietrzne posiadające maksymalną MTOW (maximum take-off weight ) nie przekraczającą 560 kg. Nowoczesne wiatrakowce oferują świetne osiągi (prędkość max do 200 km/h), komfort podróżowania identyczną jak w dużym śmigłowcu oraz współczynnik bezpieczeństwa nie spotykany w innych statkach powietrznych.
Informacja o PARTNERZE
AEROKLUB ZAGŁĘBIA MIEDZIOWEGO
Od momentu jego założenia w 1968 roku, poprzez dzień dzisiejszy i w przyszłości Naszym nadrzędnym celem jest i będzie kształcenie i doskonalenie pilotów szybowcowych i samolotowych.
Jako jeden z nielicznych aeroklubów w Polsce posiadamy własne lotnisko, którego jesteśmy jedynym właścicielem, co stwarza Nam dogodne warunki do realizacji Naszej statutowej działalności.
To wśród nas są piloci, którzy latają pasażerskimi Dreamliner’ami oraz tacy, którzy bronią polskiego nieba zasiadając za sterami samolotów wojskowych.
Do dyspozycji tych, którzy chcieliby zacząć przygodę z lotnictwem stawiamy doświadczonych i życzliwych instruktorów, nasze szybowce i samoloty oraz… wyjątkową, przyjacielską atmosferę.
Lataj z nami...w chmurach z głową.
loading